    From: "tg" <...@a...a>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyjazd za granice a sprawy meldunkowe
    Date: Tue, 25 Mar 2008 20:46:11 -0000

    wyjechalem ci ja sobie za granice, jako ze mialo byc to raczej 'rozrywkowo'
    to nie przejmowalem sie meldunkami, wku itp itd

    kiedy sie okazalo ze jakis czas zostane (wiosna byla), zlozylem zeznanie
    podatkowe
    wraz z nip-3(?) gdzie stwierdzilem ze jestem sobie za granica

    mija rok i niedlugo znowu w kraju zawitam, tym razem chcialbym sie zapytac
    co konkretnie (zgloszenie wyjazdu?) i gdzie (wydzial ewidencji ludnosci?)
    trzeba zrobic zeby poinformowac wladze ze mnie nie ma ;)
    (to w zwiazku z pewna sprawa w ktorej podobno mam byc powolany na swiadka
    oraz faktem ze male pouczenie z ksiazeczki wojskowej podczas odbywania
    sluzby sie mi bylo zgubilo)

    i czy to wszystko - wku, urzad mista, skarbowka, czy mi cos umknelo? ;)

    generalnie zeby sie nie okazalo za pare lat ze z granicy pojade na sale
    sadowa, gdzie mi powiedza ze uchylalem sie od odbycia jakistam cwiczen
    wojskowych dla rezerwy dajmy na to, a na dodatek nie stawilem sie na
    wezwanie sadu...

    ogolnie po zapytaniu googla o meldunek to sie mozna dowiedziec wielu rzeczy
    ale akurat nie tego o co mi chodzi...