    From: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wyjaśniam transkację z allegro.
    Date: Sat, 18 Dec 2004 20:53:52 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    > Mieszasz strasznie. Wpierw piszesz ze otrzymales potwierdzenie a pozniej
    > ze kasa nie wplynela.
    > Chyba ze potwierdzeniem nazywasz e-mail od kupujacego a nie z banku... ale
    > i ten da sie spreparowac, uwierz mi :>>
    Co prawda nie to było tematem mojego pytania ale dla chętnych wyjaśnię.
    Gość wygrał moją aukcję. Sprawdziłem co za gość. Było bardzo dużo
    pozytywnych komentarzy i ani jednego negatywnego. Gość był bardzo uprzejmy.
    Był kontakt na komórkę. Częste kontakty, odp. na moje pytania itd. ogólnie
    wzbudził moje zaufanie.
    Przesłał mi na e-mail zeskanowane potwierdzenie wpłaty (zielony druczek) z
    pieczątką banku. Więc ponieważ mu zaufałem (nie miałem podstaw, żeby tego
    nie robić) wysłałem mu paczkę. Po dwóch dniach to konto na allegro zostało
    zablokowane, ale wcześniej pojawiło się 11 komentarzy, że ludzie dostali
    skan wpłaty a pieniędzy niet. Potem ktoś z oszukanych dał mi znać, że to
    konto na allegro zostało skradzione (poprzedni właściciel jak i kilka innych
    osób również to zgłosiło na policję). Policjanci oglądali ten dowód wpłaty i
    żaden nie stwierdził jakiegoś szwindla. Więc tym bardziej ja szary człowiek
    :-)
    Jasna rzecz, że gdybym poczekał z wysyłką to bym się nie dał zrobić w
    bambuko no ale mądry Polak...

    PawełJ