  • 1. Data: 2003-02-07 12:10:41
    Temat: Re: Umowa wynajmu
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Almanah" <a...@p...fm>
    To: <p...@n...pl>

    : Jesli umowa zostala zawarta na pewien okres i ten okres sie skonczyl, a
    : osoba wynajmujaca nadal przebywa w lokalu, to czy jest jakis artykul ze
    : zostaje ta umowa przedluzona na okres bezterminowy (jesli wynajmujacy
    wyraza
    : taka chec)?

    tak

  • 2. Data: 2003-02-07 12:11:54
    Temat: Umowa wynajmu
    Od: "Almanah" <a...@p...fm>

[...]
    Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Almanah

  • 3. Data: 2003-02-07 13:01:21
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 4. Data: 2003-02-07 13:04:34
    Od: "Almanah" <a...@p...fm>

> [...]

    wynajmuje lokal. Jesto lokal uzytkowy. Firma ta powoluje sie ze nie ma
    zadnych podstaw prawnych bym ta fakture wystawil i przedluzyl umowe.

    Chcialem sie upewnic czy ja zle rozumiem przepis Kodeksu Cywilnego???

    ..."Art. 674. Jeżeli po upływie terminu oznaczonego w umowie albo w
    wypowiedzeniu najemca używa nadal rzeczy za zgodą wynajmującego, poczytuje
    się w razie wątpliwości, że najem został przedłużony na czas nie oznaczony.
    "...

  • 5. Data: 2003-02-07 13:15:31
    Od: "Almanah" <a...@p...fm>

> [...]
    >
    > : Wedlug mnie umowa staje sie bezterminowa.
    > : Dobrze rozumiem, czy jestem w bledzie.
    >
    > dobrze rozumiesz, a firma używała lokalu po terminie?

    Umowa byla do konca grudnia, a firma nadal tam jest.
    Wystawilem fakture na koniec stycznia i dzis otrzymalem od nich polecony ze
    nie ma takich podstaw prawnych.
    Wiec zaczolem sie zastanawiac czy oby nie jestem w bledzie.

    Pozdrawiam,
    Almanah

  • 6. Data: 2003-02-07 13:18:21
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Almanah" [...]
> [...]
    ze
    > nie ma takich podstaw prawnych.
    > Wiec zaczolem sie zastanawiac czy oby nie jestem w bledzie.

    To moze przeslac im odpowiedz z podaniem "podstawy prawnej"..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-02-08 00:42:41
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    7 Feb 2003 13:10:41 +0100, Marcin Surowiec
    <04c601c2ceb1$b250d3d0$a740200a@zm> napisał/a:

> [...]

    A jeśli wynajmujący nie wyraża takiej chęci???

    Podobno taka umowa przechodzi na okres bezterminowy nawet bez zgody
    wynajmującego.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 8. Data: 2003-02-08 13:35:15
    Od: "Almanah" <a...@p...fm>

    > A jeśli wynajmujący nie wyraża takiej chęci???
    >
    > Podobno taka umowa przechodzi na okres bezterminowy nawet bez zgody
    > wynajmującego.

    Nie... tak na pewno nie moze byc...
    Bo przeciez wynajmujacy ma prawo decydowac kto bedzie w jago lokalu a kto
    nie.

    Pozdrawiam,
    Almanah