  • 51. Data: 2010-07-26 17:40:03
    Temat: Re: wybór: "wymówienie" czy "za porozumieniem stron"
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gemellus Logicus wrote:

    > Nie rozumiem Twojego podejścia. Mam się poddać

    Nie masz sie poddawac. Masz zaakceptowac to co zrobilas.

    i najlepiej jeszcze to
    > im zanieść odprawę albo odszkodowanie za 10 lat "niekompetentnej"
    > pracy?

    a zmuszali cie jakoś do pracy przez 10 lat.
    Nie udało ci się uciec wcześniej?

    > No np. jesli w jej zeznaniach znajda się nieścisłości, treści
    > niekoniecznie bezpośrednio związane ze sprawą ale jaskrawo sprzeczne z
    > twardymi faktami ujawnionymi POTEM?

    jak są niezwiązane ze sprawą, to po co je przytaczać.

    > Czy to nie będzie dowodziło, że zeznania są fałszywe?
    jeśli będziesz potrafiła, że zeznania świadka są fałszywe.
    Ale nie potrafisz. i tu jest problem.

    > Jaka za to jest przewidziana sankcja karna? Czy doczekam się
    > merytorycznej odpowiedzi na moje pytanie?

    taka jak za skłdanie fałszywych zeznań w sądzie.

  • 52. Data: 2010-07-26 23:10:02
    Od: Gemellus Logicus <a...@g...com>

    On Jul 26, 7:40 pm, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > taka jak za skłdanie fałszywych zeznań w sądzie.

    Czyli? Ja nie jestem prawniczką.

  • 53. Data: 2010-07-26 23:21:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gemellus Logicus wrote:

    > Czyli? Ja nie jestem prawniczką.

    do 3 lat

  • 54. Data: 2010-08-02 06:54:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Jul 2010, Krzysztof wrote:

    > A od kiedy to tak wygląda? Bo z reguły ten, który pierwszy chce rozwiązać
    > umowę, przygotowuje to we własnym zakresie, a nie zleca komuś innemu.

    Powiedz to tym wszystkim, którzy podpisują "podsunięte" rachunki
    za umowę zlecenia i o dzieło a później na .podatki wyrażają
    spore zdziwienie, że ktoś (skarbówka :P) pyta ich o *ICH*
    rachunki. Albo dla odmiany nie wiedzą na ile wystawili rachunek
    (z powodu jak wyżej).
    W tym świetle powierzenie sporządzenia "porozumieniowej" umowy
    (z założenia hm... "symetrycznej") nie jest niczym dziwnym.

    pzdr, Gotfryd