  • 1. Data: 2010-07-21 19:54:59
    Temat: Okradli mi garaż, złodzieje zostali złapani, będzie rozprawa - jak uzyskać odszkodowanie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    3 kwartały temu okradziono mi garaż. Szkodę zgłosiłem na policję. Wyceniłem
    ją na około 2 tys zł.

    Złodziei złapano i wczoraj otrzymałem informację, że za miesiąc będzie
    rozprawa karna.

    Co muszę zrobić, żeby te gnojki oddali mi, co moje, albo wypłacili
    pieniądze?

    Podobno sąd nawet palcem nie kiwnie w mojej sprawie, jeśli sam nie napiszę
    jakiegoś pisma.

  • 2. Data: 2010-07-21 20:08:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:
> [...]
    > pieniądze?
    >
    > Podobno sąd nawet palcem nie kiwnie w mojej sprawie, jeśli sam nie

    sad kiwnie palcem tylko w strone oskarzonego zeby go wsadzic. reszta go
    nie bedzie obchodzila
    bylo niedawno.
    pogrzeb w archiwum na temat
    wersje sa dwie
    mozesz to załatwic na rozprawie karnej, ale musisz wlasnie szkrobnac pisemko
    z wyrokiem, mozesz zrobic oddzielna sprawe cywilna.

  • 3. Data: 2010-07-21 20:45:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (21.07.2010 21:54), Marcin N wrote:
> [...]
    > pieniądze?
    >
    > Podobno sąd nawet palcem nie kiwnie w mojej sprawie, jeśli sam nie

    Najlepiej mieć garaż ubezpieczony, wtedy TU się martwi :).

    p. m.

  • 4. Data: 2010-07-22 07:28:29
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    szukaj jako powództwo adhezyjne.