  • 1. Data: 2002-06-10 15:31:59
    Temat: www.vivid.pl
    Od: "karramba" <(-WYTNIJ-)jstalin@tenbit.pl>

    26 kwietnia 2002 zamówiłem w www.vivid.pl trzy rzeczy:
    - płytę DVD za 79,30zł
    - płytę CD za 23,18zł
    - kasetę VHS za 40,26zł

    Po pewnym czasie (ponad dwa tygodnie) przysłali mi tylko płytę CD + koszty
    wysyłki (8,54zł) z załączonym listem, że reszta będzie wysłana na ich koszt
    w późniejszym czasie...

    Do tej pory nic nie otrzymałem
    W swoim profilu na stronie dowiedziałem się, że płytę DVD "wycofano", ale
    tylko z mojego zamówienia, bo w dalszym ciągu można ją zamówić, ale ze
    zmienioną ceną na 123,22zł

    Gdy wysyłałem e-maile do k...@v...pl z upomnieniem to przez długi czas
    nikt nie odpowiadał... Dopiero po pewnym czasie dostałem wiadomość, że
    sprawa została przekazana do działu muzycznego (ciekawe gdzie ten "dział"
    się znajduje - cała "firma" jest przecież w domu prywatnym)

    Teraz zacytuję "rozstrzygnięcie" sprawy:
    "Sprawa zostala juz wyjasniona. Niestety aktualna jest cena umieszczona
    naszej stronie www. Przepraszamy."

    A co mnie obchodzi aktualna cena? Jak zamawiałem było 79,30zł!!!

    Podsumowując:
    CD wysłali
    VHS realizują (od 26 kwietnia!!!)
    DVD wycofali

    Chciałbym się spytać, czy mam jakieś szanse na wyegzekwowanie swojego
    zamówienia, albo zwrot pieniędzy za CD i koszty wysyłki (w końcu zamawiałem
    3 produkty, a nie jeden)

    Pozdrawiam
    Daniel Łaskowski

    PS. Najsmutniesze jest to, że zamówiłem już w tej firmie płyt na ponad 500zł
    i do tej pory nie było większych problemów:(