  • 1. Data: 2002-03-08 13:26:02
    Temat: www
    Od: "PawSien" <p...@i...pl>

    Zapraszam na strone portalu prawniczego www.prawo.fri.pl - gdzie znajdziecie
    wszystko za darmo!
    Przepraszam za to ogłoszenie które może być poczytane za spam, choć nim nie
    jest!
    AUTOR
    PS zapraszam tez wszystkich autorow stron prawniczych do wspolpracy zarowno
    reklamowej ( wymiana bannerow) jak i innej

  • 2. Data: 2002-03-08 13:44:24
    Temat: Re: www
    Od: "Luk" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "PawSien" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zarowno
    > reklamowej ( wymiana bannerow) jak i innej

    Może i za darmo, ale chciałem wejść na "znaki dogowe", "sygnały świetlne" i
    "Internet a prawo" i nic z tego nie chciało działać (Error 404 - brak strony
    o danym adresie) co mnie zniechęciło do dalszego przeglądania tej strony.
    Chociaż na pierwszy rzut oka wydawała się ciekawa. Zanim więc Pan zaprosi
    kogoś na jakąś stronę, dobrze by było sprawdzić czy ona rzeczywiście coś
    zawiera oprócz linków do nikąd.

    Lukasz Bittner
    b...@p...wp.pl