  • 11. Data: 2003-03-12 16:17:48
    Temat: Re: wtargnięcie na posesję
    Od: i...@p...onet.pl

    Cóż sprawa jest (prawie) zakończona.
    Bo nie dość, że firma ścięła drzewo inspiratorzy zajścia je sprzedali:-)
    Tym samym niedość, że doszło do kradzieży to została w to wmanewrowana kolejna
    osoba (skupujący drewno). Tenże kupiec zaskoczony wizytą mojej znajomej u
    siebie oznajmił (leżało na jego podwórku, zostały zrobione zdjęcia), że nic
    nie wie o tym by drzewo było kradzione, podał jeszcze nazwiska osób od
    których je kupił. Trochę się chyba przestraszył.
    Znajoma wysłała do firmy i do inicjatorów zdarzenia pisma z żądaniem
    zadośćuczynienia finansowego za poniesione straty. Dostała odpowiedź pozytywną.
    Niestety żadne pieniądze nie są w stanie zrekompensować straty, cienia w
    ogrodzie latem nie dadzą. Ile trzeba czekać aż urosną nowe drzewa - wiadomo.
    No i owi państwo oraz firma unikną kontaktu z prokuratorem.
    Być może jednak bat po kieszeni będzie jakąś nauczką na przyszłość.
    gdyby to był mój ogród i moje drzewo chyba poszłabym do sądu... No ale nie są.
    Dziękuję wszystkim za rady
    Pozdrawiam
    iga

  • 12. Data: 2003-03-14 00:45:02
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <1...@n...onet.pl>, i...@p...onet.pl wrote:
    > Cóż sprawa jest (prawie) zakończona.
    > Bo nie dość, że firma ścięła drzewo inspiratorzy zajścia je sprzedali:-)
    [..]
    > Być może jednak bat po kieszeni będzie jakąś nauczką na przyszłość.
    > gdyby to był mój ogród i moje drzewo chyba poszłabym do sądu... No ale nie są.

    No dla mnie to też total prawdę mówiąc. Szczyt wszystkiego i bardzo się
    dziwię że nie złożono zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa.

    --
    Marcin