  • 1. Data: 2005-01-13 07:44:42
    Temat: import auta - kraj produkcji
    Od: "marcin" <m...@2...com>

    Witam
    Czy przy imporcie auta ma znaczenie skad auto zostaje sprowadzone czy gdzie
    zostalo wyprodukowane?
    Czy jest roznica w imporcie auta, ktore zostalo wyprodukowane w Japonii lub
    USA i sprowadzane jest z Niemiec, a autem made in np france i sprowadzane
    rowniez z niemiec? Czy akcyza /clo?/ jest takie samo w tych przypadkach czy
    moze sa rozne stawki /podatki?/ ?

    --
    marcin

  • 2. Data: 2005-01-14 19:21:33
    Temat: Re: import auta - kraj produkcji
    Od: "Marcin Denys - LPK" <m...@l...com.pl>

    "marcin" <m...@2...com> napisał(a):
> [...]
    > USA i sprowadzane jest z Niemiec, a autem made in np france i sprowadzane
    >
    > rowniez z niemiec? Czy akcyza /clo?/ jest takie samo w tych przypadkach

    Z tego co mi wiadomo na 100% są dodatkowe opłaty przy imporcie aut
    wyprodukowanych w USA - 10%