  • 1. Data: 2002-11-20 08:28:57
    Temat: współwłasność mieszkania
    Od: "Hania" <n...@N...gazeta.pl>

    Mamy z mężem rozdzielność majątkową. W ubiegłym roku on kupił mieszkanie, w
    czerwcu był odbiór. Teraz nadszedł czas spisania aktu notarialnego własności
    mieszkania. Czy przy spisywaniu tego aktu mogę być dopisana jako
    współwłaścicielka mimo, ze na umowie kupna mieszkania widnieja tylko dane
    męża i jest zaznaczone, ze kupił je z majątku odrębnego?

    Hania

  • 2. Data: 2002-11-20 16:11:48
    Temat: Re: współwłasność mieszkania
    Od: "McKee" <M...@w...pl>

    Hania wrote:
> [...]
    > być dopisana jako współwłaścicielka mimo, ze na umowie kupna
    > mieszkania widnieja tylko dane męża i jest zaznaczone, ze kupił je z

    Tak (Rozumiem, że mąż się zgadza).

  • 3. Data: 2002-11-20 16:38:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Pewnie. Musisz tylko odkupić od niego pewną część. Przy rozdzielności
    majątkowej, każde z Was jest osobnym podmiotem.