  • 1. Data: 2002-11-20 06:49:03
    Temat: Jacy świadkowie lepiej widziani na spr. rozwodowej - rodzina czy obcy ?
    Od: "umberto" <u...@p...onet.pl>

    Witam,
    Może ktoś ma podobne doświadczenia i chciałby podzielić się ważną dla mnie
    informacją. Żona pozwała o rozwód i ma swoich śwaidków (matkę i sąsiadkę).
    Nie wiem czy lepiej brać na świadka kuzynkę czy brata (drugim swiadkiem
    będzie bliska znajoma rodziny) - wziął bym brata, bo potrafi lepiej
    argumentować, ale znajomi mówią, że sąd nie daje dużej wiary bliskiej
    rodzinie. Czy to prawda ? A może świadkowie mężczyzny i tak są brani z
    rezerwą w sprawach rozwodowych ?

    I drugie pytanie - czy podczas sprawy rozwodowej automatycznie rozpatrywany
    jest podział majątku czy trzeba to osobno zgłosić, a może potrzebna jest
    odrębna sprawa (majątek jest niewielki) ?

    p.s. mamy jedno dziecko.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.