  • 1. Data: 2007-03-26 07:56:43
    Temat: wspolwlasnosc budowanego domu
    Od: a...@g...com

    Witam,

    Planujemy budowe domu. Mimo, ze nie jestemy jeszcze malzenstwem,
    chcielibysmy zeby juz na tym etapie dom stanowil nasza wspolna
    wlasnosc ( a wlasnosc domu po polowie). Stad pytanie: jakie konkretnie
    dokumenty musza byc na nas oboje? Czy powinnismy sie w zwiazku z tym
    spodziewac jakis dodatkowych utrudnien formalnych?

    Pozdrowienia,
    amphi

  • 2. Data: 2007-04-02 21:15:33
    Temat: Re: wspolwlasnosc budowanego domu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Mar 2007, a...@g...com wrote:

> [...]
    > chcielibysmy zeby juz na tym etapie dom stanowil nasza wspolna
    > wlasnosc ( a wlasnosc domu po polowie). Stad pytanie: jakie konkretnie

    Wątek widzę się odleżał, a ciekawe dlaczego.
    Czyżby fakt, że powinny istnieć dowody *ponoszenia wydatków* przez
    obie strony (oczywiście z dysponowaniem dowodami, że strony miały
    *z czego* zapłacić za te wydatki!) był ekhm... podejrzany?
    Czy raczej grupowicze, pamiętając kilka historycznych wątków
    z kategorii "jak mam wytentegować byłą/byłego z którym dom/
    mieszkanie budowaliśmy/kupowaliśmy wspólnie" nie chcą mnożyć
    wątków tej kategori?? ;>

    > Czy powinnismy sie w zwiazku z tym
    > spodziewac jakis dodatkowych utrudnien formalnych?

    No, ja bym się spodzieważ że US zechce sprawdzić czy rzeczywiscie obie
    strony mają taki status majątkowy, że każdą z nich stać aby "po równo"
    (albo "po tyle po ile zadeklarowali") wyłożyć na budowę :>

    pzdr, Gotfryd