  • 1. Data: 2021-08-27 13:26:07
    Temat: współudział?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Młody Zambijczyk postanowił naśladować Jezusa Chrystusa i udowodnić innym
    wiernym, że może zmartwychwstać podobnie jak on. Pastor pozwolił zakopać
    się żywcem. Po trzech dniach z ziemi wydobyto jego martwe ciało.

    Jak podają media, naśladowcą Jezusa Chrystusa był 22-letni James Sakara,
    pastor kościoła syjonistycznego w mieście Chadiza we wschodniej Zambii.
    Duchowny poprosił swoich wiernych, by żywcem zakopali go w ziemi, gdzie
    miał spędzić trzy dni. Do tego planu udało mu się nakłonić trzy osoby,
    które wykopały jego grób."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,274
    98962,zambia-22-latek-mial-zmartwychwstac-jak-jezus-
    zginal-zakopany.html#do_w=46&do_v=306&do_st=RS&do_si
    d=286&do_a=286&do_t=16&do_g=5&do_s=B&s=BoxNewsLink

    No i co zrobią kopaczom?
    Będą sądzeni za pomoc w popełnieniu samobójstwa, czy opędzą się wolnością
    sumienia i wyznania?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-08-27 13:33:24
    Temat: Re: współudział?
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Olin pisze:

    > "Młody Zambijczyk postanowił naśladować Jezusa Chrystusa i udowodnić innym
    > wiernym, że może zmartwychwstać podobnie jak on. Pastor pozwolił zakopać
    > się żywcem.

    Te grulin kurwiu jeden ic poczytaj
    Chrystusa nie zakopali żywcem

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 3. Data: 2021-08-27 13:39:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 Aug 2021 13:33:24 +0200, rAzor napisał(a):

    > kurwiu jeden

    Bardzo mi przyjemnie.

    > Chrystusa nie zakopali żywcem

    Ale i tak zmartwychwstał, a jego sługa nie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-08-27 13:40:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pewnie będzie jak z tymi co zabijają dzieci w łonie matki ;-)

  • 5. Data: 2021-08-27 13:50:51
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Olin pisze:

    > Ale i tak zmartwychwstał
    Dowody masz kurwiu?
    > a jego sługa nie.
    Skont wiesz ze sługa. Pewnie cie rypał kurwiu jeden,
    hehehe ha ha ha

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 6. Data: 2021-08-27 13:57:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2021 o 13:50, rAzor pisze:

    > Dowody masz kurwiu?

    Zaraz podpadniesz pod obrazę wc;) Może jeszcze powiesz że to nie duch
    święty maryję zawsze dziewicę zaciążył?

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-08-27 13:57:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 Aug 2021 13:50:51 +0200, rAzor napisał(a):

    > Pewnie cie rypał

    Współczuję traumatycznego dzieciństwa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-08-27 14:01:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Aug 2021 13:26:07 +0200, Olin wrote:
> [...]
    >
    > No i co zrobią kopaczom?
    > Będą sądzeni za pomoc w popełnieniu samobójstwa, czy opędzą się wolnością

    W Zambii to prawo inne, spytaj lepiej co by bylo u nas.

    Poza tym ... skazac ich za bluznierstwo, czy odwrotnie - nagrodzic :-)
    Bo Bog jest jeden choc w trzech osobach, a pastor to nie Bog :-)

    Ale np adwokat, ktory bedzie pomagal w unikaniu obowiazkowych
    szczepien, jak klient umrze na taka chorobe ... lub np jego dziecko
    umrze - to jest winny, czy nie :-)

    J.

  • 9. Data: 2021-08-27 14:07:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2021 o 14:01, J.F pisze:

    > W Zambii to prawo inne, spytaj lepiej co by bylo u nas.

    Trzeba ministra zero zapytać. Teraz to od niego zależy czy coś jest
    zgodne z prawem czy nie.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2021-08-27 14:16:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 27 Aug 2021 14:01:28 +0200, J.F napisał(a):

    > Poza tym ... skazac ich za bluznierstwo, czy odwrotnie - nagrodzic :-)
    > Bo Bog jest jeden choc w trzech osobach, a pastor to nie Bog :-)

    No ale w artykule stoi:

    <<Młody mężczyzna przed próbą zmartwychwstania cytował Biblię i
    przekonywał, że polecenie Chrystusa skierowane do apostołów - "czyńcie to
    na moją pamiątkę" - w noc, gdy został zdradzony, w rzeczywistości odnosiło
    się również do jego zmartwychwstania, a nie tylko do spożywania chleba i
    wina podczas komunii świętej.>>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek