  • 1. Data: 2004-04-27 08:48:02
    Temat: wspolprace nawiaze
    Od: "Karolka" <k...@w...pl>

    Mloda prawniczka nawiaze wspolprace lub podejmie prace w Poznaniu.Znajomosc
    zamowien publicznych dosiwadczenie w Sądzie i w Kancelarii, angielski,
    komputer

  • 2. Data: 2004-04-27 09:15:56
    Temat: Re: wspolprace nawiaze
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Karolka wrote:
    > Mloda prawniczka nawiaze wspolprace lub podejmie prace w
    > Poznaniu.Znajomosc zamowien publicznych dosiwadczenie w Sądzie i w
    > Kancelarii, angielski, komputer

    Oho, Karolcia zmieniła treść spamu...

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-04-27 11:07:14
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

    > Oho, Karolcia zmieniła treść spamu...

    Tak. Zrezygnowała ze słowa "bystra". :PP Jakaś forma samokrytyki?:-)) Swoją
    drogą rzeczywiscie musi być kiepska skoro od prawie 3 miesiecy nic nie
    znalazla. Gdyby była taka super jak pisze to powinna przebierać w
    ofertach:-)

    HaNkA

  • 4. Data: 2004-04-27 13:52:21
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    Grupa: Szukam pracy.

  • 5. Data: 2004-04-27 17:15:18
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl>

    > Mloda prawniczka nawiaze wspolprace lub podejmie prace w
    Poznaniu.Znajomosc
    > zamowien publicznych dosiwadczenie w Sądzie i w Kancelarii, angielski,
    > komputer

    O prosze, Karolcia w krotkim okresie czasu dorobila sie doswiadczenia w
    sadzie i na dodatek kancelarii (ciekaw jestem jakiej, bo moze byc rowniez
    komornicza). Czekam na nastepna odslone dynamicznie sie rozwijajacej kariery
    mlodej prawniczki z Poznania.
    Czuwaj!
    JG

  • 6. Data: 2004-04-27 18:19:53