  • 1. Data: 2002-02-04 21:43:17
    Temat: wspolnota majatkowa
    Od: "RW" <R...@p...wp.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow!

    Mam nastepujace pytanie dotyczace wspolnoty majatkowej w malzenstwie.

    Mianowicie, jezeli przed zawarciem zw. malzenskiego bylem wspolwlascicielem

    domu jednorodzinego (polowa moja, polowa moich rodzicow), to czy dom ten

    zalicza sie teraz (po tym jak sie ozenilem) do wspolnego majatku (mojego i
    zony)?

    RW

  • 2. Data: 2002-02-04 21:52:17
    Temat: Re: wspolnota majatkowa
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "RW" <R...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zalicza sie teraz (po tym jak sie ozenilem) do wspolnego majatku (mojego i

    Jeżeli nie rozszerzyli Państwo wspólności ustawowej, to to, co weszło do
    Pana majątku przed zawarciem małżeństwa jest Pana majątkiem odrębnym.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-05 10:52:42
    Od: "Buker" <m...@w...pl>

> [...]
    >
    > zalicza sie teraz (po tym jak sie ozenilem) do wspolnego majatku (mojego i

    Nie. Zgodnie z:
    Art. 33 KRO Odrębny majątek każdego z małżonków stanowią:
    1) przedmioty majątkowe nabyte przed powstaniem wspólności ustawowej...

  • 4. Data: 2002-02-05 21:01:27
    Od: "RW" <R...@p...wp.pl>

    dzieki bardzo za odpowiedz dla Marcina i Bukera

    RW