  • 1. Data: 2002-02-04 20:43:09
    Temat: ceny transferowe
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Piszę prace magisterską nt. metod zapobiegania stosowaniu cen transferowych w
    prawie polskim, niemieckim i francuskim. Czy ktoś może mógłby polecić mi jakieś
    publikacje z tej dziedziny? Mogą być nawet bardziej ogólne, zbieram dopiero
    materiały i przyda mi sie właściwie wszystko.

    Pozdrowienia,
    Mehow

  • 2. Data: 2002-02-05 07:42:32
    Temat: Re: ceny transferowe
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > publikacje z tej dziedziny? Mogą być nawet bardziej ogólne, zbieram dopiero
    > materiały i przyda mi sie właściwie wszystko.

    Na początek myśle ze warto rzucic okiem do znakomitej ksiązki Hanny Litwińczuk
    "Prawo podatkowe przedsiebiorcow",tam na ten temat mozna znalezc nie tylko
    ogolne wiadomosci ale przede wszystkim ciekawy zbior literatury w interesujacym
    ciebie temacie

  • 3. Data: 2002-02-05 21:41:07
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Prawo podatkowe przedsiebiorcow",tam na ten temat mozna znalezc nie tylko
    > ogolne wiadomosci ale przede wszystkim ciekawy zbior literatury w

    Dzięki za pomoc :)

    Pozdrowienia,
    Mehow