  • Data: 2002-06-05 14:02:09
    Temat: wspolnota majatkowa
    Od: "paiCHiwo" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    dostalem taki problem do rozwiazania do szkoly, na Prawo :( koles nie placil
    skladek na ubezpieczenie spoleczne i motywuje to tym, ze ZUS jest winien
    JEGO ZONIE niewyplacone zasilki, ktore powinien mu wyplacic w 1991roku!!! a
    kwota niewyplaconych zasilkow jest wieksza od zobowiazan tego kolesia (zona
    jest ok nie ma zadnych dlugow), z jakiego paragrafu moge odmowic kolesiowi
    prawa do umozenia jego dlugow, z tytulu tego ze zus mial w 1991 roku
    niewyplacone zobowiazania...?

    pewnie to cos o wspolnocie majatkowej, ale nie wiem dokladnie, i chcialbym
    jeszcze sie dowiedziec gdzie moge poczytac o przedawnieniach z tyt.
    niewyplaconych zasilkach..

    pozdrawiam i dzieki za wszelki odzew
    paiCHiwo
    --
    "Jestem za karą śmierci. Ten, kto popełnił odrażające czyny, powinien dostać
    nauczkę na przyszłość"