    From: "m[...]" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wplata calej sumy przed otrzymaniem towaru ???
    Date: Fri, 10 Dec 2004 12:42:23 +0100

    witam

    nie do konca jestem pewien czy to wlasciwa gupa ano ale sprobuje.
    Zamowilismy w duzej i znanej firmie mebelek. Wplacilismy czesc kwoty,
    dostalismy odpowiedni kwitek to potwierdzajacy. Wczoraj do nas
    zadzwoniono ze mebelek juz jest i terza trzeba wplacic pozostala czesc
    kwoty i umowic sie z firma transportowa ich obslugujaca na odbior
    towaru. Nie do konca podoba mi sie taka procedura. Czy to regukluje
    jakies przepisy? Kiedy wplacalismy zaliczke nikt nas nie poinformowal ze
    tak to bedzie wygladalo

    pozdrawiam

    m [...]