  • Data: 2004-12-10 22:51:18
    Temat: Re: wplata calej sumy przed otrzymaniem towaru ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cpch9c$f0q$1@news.onet.pl...

    > Tyle że artykuł zawierający taką zasadę ma jeszcze §2: "Jednakże
    > kupujący obowiązany jest zapłacić cenę dopiero po nadejściu rzeczy na
    > miejsce przeznaczenia i po umożliwieniu mu zbadania rzeczy." Więc jeśli
    > umowa nie stanowiła inaczej... :)

    Z tego co pisze pytajacy, to ja wnoszę, że umowa opeiwa wydanie mebla w
    sklepie. Sklep po prostu ewentualnie zapewnia kontakt z firma transportową.
    Zaznaczyłem, że jeśli umowa opiewa na dostarczenie do domu, to jest inaczej.

    > Poza tym w zależności od okoliczności dowiezienie mebli może być uznane
    > za zmianę miesca wykonania świadczenia.

    To zależy, czy świadczy to sklep, czy przewoźnik. W tym wypadku wygląda na
    to, ze przewoźnik.