  • 1. Data: 2002-04-14 09:23:58
    Temat: wpis do księgi wieczystej.
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Hejka, otrzymałem właśnie potwierdzenie wpisu do księgi wieczystej, oraz
    wezwanie do opłaty ze tę usługę. Mam to uregulować w ciągu 7 dni, niestety
    nie jestem w stanie wywiązać się w tym terminie. Może ktoś orientuje się,
    czy można ubiegać się o przesunięcie terminu tudzież o rozłożenie opłaty na
    raty ?

    Pzdr.
    P.D.

  • 2. Data: 2002-04-15 08:39:17
    Temat: Re: wpis do księgi wieczystej.
    Od: "Exxon" <j...@f...id.pl>

    Miałem analogiczny problem z tym że ja placilem a wpisu nadal nie mam. Z
    oplata zwlekalem okolo 6 miesiecy i nic sie nie dzialo :) Skontaktuj sie z
    wydzialem ksiag wieczystych w tej sprawie :)

    Pozdrawiam