  • 1. Data: 2004-08-04 09:45:51
    Temat: wpis do ewidencji o rozpoczeciu dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Kamil Olszewski" <k...@e...pw.edu.pl>

    Witam wszystkich,

    Mam kilka podstawowych pytan odnosnie zarejestrowania spolki cywilnej:
    Z tego co wiem, kazdy ze wspolnikow musi zarejestrowac sie indywidualnie w
    urzedzie gminy w miejscu zamieszkania i teraz pytanie: czy musi to byc
    koniecznie miesjce zamieszkania, czy np. miejsce czasowego zameldowania ?
    Czy wypelnione druki moze zlozyc w urzedzie gminy za mnie ktos inny ? (ew.
    majac maja pisemna zgode)
    Na czym polega roznica w rejestracji indywidualnej dzialalnosci gospodarczej
    a rejestracja spolki cywilnej - czy rejestrujac sie w urzedzie gminy
    przedstawiam umowe spolki cywilnej ?
    I pytanie ostatnie: jesli wspolnicy mieszkaja w skrajnie roznych miejscach i
    rejestruja sie w roznych urzedach gminy, to czy sa potrzebne jakies
    dodatkowe formalnosci ?

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi !

    Kamil Olszewski
    k...@e...pw.edu.pl