  • 1. Data: 2003-09-07 15:29:18
    Temat: umowa o dzilo - problem z zaplata
    Od: d...@s...uci.agh.edu.pl (Ryszard Karnia)

    Pozdrawiam i milego dnia
    Ryszard Karnia.

  • 2. Data: 2003-09-08 15:48:18
    Temat: Re: umowa o dzilo - problem z zaplata
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Sep 2003, Ryszard Karnia wrote:

    >+
    >+
    >+
    (i koniec treści :))
    Czy chciałeś nas poinformować że jest coś do zrobienia
    za co można nie dostać pieniędzy ? ;)
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-09-08 23:07:57
    Od: d...@s...uci.agh.edu.pl (Ryszard Karnia)

    In article
    <P...@k...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd
    Smolik news wrote:

    >(i koniec tre?ci :))
    > Czy chcia?e? nas poinformowaae ?e jest co? do zrobienia
    >za co mo?na nie dostaae pieni?dzy ? ;)
    > :)

    przepraszam , ale tam cos powinno jeszcze byc :).

    Chodzi o to, ze mam problem z firma ktora zwleka juz 4 miesiace z
    wyplaceniem mi zaleglych pieniedzy.
    Wiem, ze musze zaczac od wyslania im listu z ponagleniem. Jednak
    chcialbym , by ten list zrobil jak najwieksze. Dlatego zwracam sie z
    prosba do grupowiczow o pomoc w jego skleceniu.

    Umowa to umowa o dzielo wraz z przekazaniem praw autorskich.

    Pozdrawiam
    Rysiek.

    >pozdrowienia, Gotfryd

    Pozdrawiam i milego dnia
    Ryszard Karnia.

  • 4. Data: 2003-09-10 08:24:48
    Od: d...@s...uci.agh.edu.pl (Ryszard Karnia)

    Witam.

    Dlaczego rozmowy na pewne tematy ciagna sie i ciagna , a mi nikt nie chce
    pomoc :(.

> [...]
    >prosba do grupowiczow o pomoc w jego skleceniu.
    >
    >Umowa to umowa o dzielo wraz z przekazaniem praw autorskich.

    Pozdrawiam i milego dnia
    Ryszard Karnia.

  • 5. Data: 2003-09-11 13:04:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Sep 2003, Ryszard Karnia wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ Umowa to umowa o dzielo wraz z przekazaniem praw autorskich.

    Hm... a umowę na piśmie masz ? I jakieś zastrzeżenia
    (w umowie) co się stanie jak nie zapłacą ?
    Akurat przy "prawach" masz dodatkowy argument którego nie ma
    przy "zwykłych" umowach: *o ile już używają* twojego produktu
    możesz im uświadomić że jak nie chcą to zabierzesz im prawo
    do korzystania (rozwiążesz umowę - rezygnując z zapłaty !)
    i zaskarżysz z prawa autorskiego (a to jest niebezpieczne,
    bo ścigane *karnie*).
    Co prawda jest to lekko naciągnięty argument oparty
    o art. 56:
    ++++++++
    Art. 56. 1. Twórca może odstąpić od umowy lub ją wypowiedzieć ze względu
    na swoje istotne interesy twórcze.

    2. Jeżeli w ciągu dwóch lat od odstąpienia lub wypowiedzenia, o którym
    mowa w ust. 1, twórca zamierza przystąpić do korzystania z utworu, ma
    obowiązek zaoferować to korzystanie nabywcy lub licencjobiorcy,
    wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin.
    -------
    (uwaga: przeczytaj całość, tak jest również o mozliwych
    roszczeniach "drugiej strony" !).

    ...ale jeśli *tylko* ma "groźnie brzmieć"... ;)

    No i chyba "in real life" zostaje ci wielokroć omawiana
    groźba (i realizacja) postępowania uproszczonego.
    Ale, ale.. właśnie - uproszczone jest możłiwe tylko
    do jakieś tam kwoty !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-09-11 13:06:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2003, Ryszard Karnia wrote:

    >+ Witam.
    >+
    >+ Dlaczego rozmowy na pewne tematy ciagna sie i ciagna , a mi nikt nie chce
    >+ pomoc :(.

    ...bo temat jest nieciekawy. Ostatnio był wałkowany coś 2 czy
    3 tygodnie temu to się wszystkim widać przejadł ;)
    Sprawdź co groups.google o tym sądzi, może komputer się
    jeszcze nie zniechęcił ;> !

    pozdrowienia, Gotfryd