  • 1. Data: 2004-02-28 12:03:04
    Temat: wolne w sensie prawnym mieszkanie..
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Witam

    Moja spoldzielnia sprzedaje dwa lokale. Prosilbym o rozwianie
    moich watpliwosci:

    - co oznacza termin "wolne w sensie prawnym mieszkanie"?
    Ktos tam mieszka i nie placi? Kto w takim razie ma sie zajac
    nieplacacym? Spoldzielnia czy nabywca?

    - czy mozna spokojnie kupowac takie mieszkanie bez strachu
    ze spoldzielnia robi nas w jajo?

    - jak sie odbywa taka sprzedaz? Podano ze oferty skladamy
    do dnia xxxx - jak to potem sie odbywa - temu kto da najwiecej
    sprzedawane jest mieszkanie? Moze ktos potrafi powiedziec
    ile (np. %) trzeba dac wiecej aby takie mieszkanie kupic?

    - podany jest jeszcze wklad budowlany - jak rozumiem jest to
    cena wywolawcza?

    - warto? :-)

    Bardzo bylbym wdzieczny za pomoc, ogolnie nie wiem czy warto
    w ogole rozgladac sie za takimi mieszkaniami (sprzedawanymi
    przez spoldzielnie) bo interesuje mnie mieszkanie na rynku
    wtornym i zastanawiam sie czy to nie bedzie najtansza forma
    zakupu

    Mariusz Preiss

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq