  • 1. Data: 2003-11-01 22:19:42
    Temat: Tutyl Karany
    Od: "Pawel" <P...@o...pl>

    Witam
    Od dluzszego czasu dreczy mnie pytanie kiedy do akt otrzymujemy KARANY.
    Spotkalem sie z wieloma opiniami na ten temat, niektorzy twierdza ze
    wystarczy rozprawa sadowa w charakterzy oskarzonego, inni zas uwazaha ze
    trzeba miec za soba odsiadke np. zaklad karny. Prosze o szybko i konkretna
    odpowiedz

  • 2. Data: 2003-11-02 05:59:48
    Temat: Re: Tutyl Karany
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Pawel wrote:
> [...]
    > twierdza ze wystarczy rozprawa sadowa w charakterzy oskarzonego, inni
    > zas uwazaha ze trzeba miec za soba odsiadke np. zaklad karny. Prosze

    Co to jest Tytuł karny i o jakie akta Ci chodzi ? Jesli masz
    na mysli Krajowy Rejestr Karny to masz odpowiedz :
    W Rejestrze gromadzi się dane o osobach:

    1) prawomocnie skazanych za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,

    2) przeciwko którym prawomocnie warunkowo umorzono postępowanie karne w
    sprawach o przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,

    3) przeciwko którym prawomocnie umorzono postępowanie karne w sprawach o
    przestępstwa lub przestępstwa skarbowe na podstawie amnestii,

    4) prawomocnie skazanych przez sądy państw obcych, wobec których kara lub
    środek karny wykonywane są w Rzeczypospolitej Polskiej,

    5) wobec których prawomocnie orzeczono środki zabezpieczające w sprawach o
    przestępstwa lub przestępstwa skarbowe,

    6) nieletnich, wobec których prawomocnie orzeczono środki wychowawcze,
    poprawcze lub leczniczo-wychowawcze albo którym wymierzono karę na podstawie
    art. 13 lub art. 94 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w
    sprawach nieletnich (Dz. U. Nr 35, poz. 228, z 1992 r. Nr 24, poz. 101, z
    1995 r. Nr 89, poz. 443, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 1999 r. Nr 83, poz.
    931 i z 2000 r. Nr 12, poz. 136), zwanej dalej "ustawą o postępowaniu w
    sprawach nieletnich",

    7) prawomocnie skazanych za wykroczenia na karę aresztu,

    8) poszukiwanych listem gończym,

    9) tymczasowo aresztowanych,

    10) nieletnich umieszczonych w schroniskach dla nieletnich.
    --
    Pozdrawiam.
    onsok