  • 1. Data: 2004-06-22 20:34:33
    Temat: wojsko a wyrok
    Od: "N" <n...@b...pl>

    mam pytanie, moze to nie ta grupa, ale nie wiem gdzie zapytać? Czy jeśli
    mężczyzna - 23 lata, był karany poza granicami Polski (wyrok w zawieszeniu,
    3 miesiące w areszcie) to czy zostanie wzięty do wojska ( w Polsce
    oczywiscie). Proszę o niekomentowanie sytuacji i odpowiedź. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-06-22 20:59:46
    Temat: Re: wojsko a wyrok
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "N" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3 miesiące w areszcie) to czy zostanie wzięty do wojska ( w Polsce
    > oczywiscie). Proszę o niekomentowanie sytuacji i odpowiedź. Pozdrawiam.

    moim zdanie tak, gdyż karalność w innym państwie nie ma charakteru
    transgranicznego.......byłeś karany wg prawa innego państwa, a w Polsce np.
    taki czyn może nie stanowić nawet wykroczenia.... może się mylę, ale niech
    mnie ktoś poprawi w takim razie...

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-23 00:31:31
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    bella wrote:
> [...]
    > Polsce np. taki czyn może nie stanowić nawet wykroczenia.... może się
    > mylę, ale niech mnie ktoś poprawi w takim razie...

    Wydaje mi sie, że kluczowa tu jest kwestia, czy odpowiednie władze polskie
    sa poinformowane o tym fakcie.

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

  • 4. Data: 2004-06-23 04:49:27
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Hm... w Polsce niekaralnośc dostał, ale tam za granicą dostał wyrok 1
    rok
    na 3 lata w zawieszeniu. Wiec jak myślicie czy będzie to przeszkodą w
    odbyciu służby wojskowej?
    Jesli chodzi o kwestię czy w Polsce taki czyn byłby karany, to powiem, że
    jak najbardziej.

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:cbaik5$g6q$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2004-06-23 08:24:11
    Od: "ACME" <d...@w...pl>

    A tak na marginesie to czy będąc podwójnie karanym w Polsce (dwa wyroki
    sądowe w tym jeden na 2 lata w zawieszeniu na 3) to czy można uniknać służby
    wojskowej???