  • 1. Data: 2004-06-22 19:26:04
    Temat: Zabezpieczenie.PILNE!!!
    Od: "SoMeOnE" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl>

    Witam,
    w Sadzie zostal zlozony wniosek o zabezpieczenie u strony pozwanej w postaci
    blokady kont oraz wydanie zakazu sprzedazy majatku firmy.
    Sad zobowiazal powoda do wskazania numerow kont oraz przedstawienia wykazu
    majatku firmy.
    Skad wziac nr konta?
    Przeciez pozwany nie poda go powodowi.
    Piotr

  • 2. Data: 2004-06-22 19:41:03
    Temat: Re: Zabezpieczenie.PILNE!!!
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Właśnie dla tego sąd oczekuje tego od Ciebie. Też byłem w takiej sytuacji,
    ale pogadaj z komornikiem. Tyle, że bez prawomocnego orzeczenia sądu o
    istnieniu twojej wierzytelności, pewnie nie będzie nawet z Tobą rozmawiał.
    Takie już to nasze "prawo".

  • 3. Data: 2004-06-22 20:53:44
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "SoMeOnE" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > blokady kont oraz wydanie zakazu sprzedazy majatku firmy.
    > Sad zobowiazal powoda do wskazania numerow kont oraz przedstawienia wykazu

    spróbowałabym w US właściwym dla pozwanego. musza mieć aktualny nr konta, a
    jak odpowiednio :P poprosisz piękne panie "legitymując się" np wezwaniem
    sądu może i dadzą.

    pozdr.
    b.

  • 4. Data: 2004-06-22 21:52:46
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > spróbowałabym w US właściwym dla pozwanego. musza mieć aktualny nr konta,
    > jak odpowiednio :P poprosisz piękne panie "legitymując się" np wezwaniem
    > sądu może i dadzą.

    taaa akurat

    --

    seb

  • 5. Data: 2004-06-23 18:31:37
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > blokady kont oraz wydanie zakazu sprzedazy majatku firmy.
    > Sad zobowiazal powoda do wskazania numerow kont oraz przedstawienia wykazu

    nie znasz kogoś kto robił z nim interesy?
    on zna konto