  • 1. Data: 2003-09-13 17:22:09
    Temat: wojsko 2003 -- pytanie
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Może ktoś wie co robić ?

    Mam absolutorium, ale nie napisałem jeszcze pracy. Wiem że w lipcu
    wyszło rozporządzenie ministra o zwolnieniu absolwentów z lat 2003 i
    wcześniejszych z obowiązku przeszkolenia. I wszystko byłoby fajnie
    gdyby nie zeszłoroczna nowelizacja "ustawy o obronie": absolwentem
    jest ten kto złożył wszystkie egzaminy oraz egzamin dyplomowy.
    Więc w świetle prawa nie jestem absolwentem... kim więc jestem ?

    Czy zaryzykować i zanieść do WKU papierek że mam absolutorium ?
    Może mnie jednak przeniosą do rezerwy ?

    A jeśli nie przeniosą do rezerwy to na co mogą mnie wysłać ? Na
    przeszkolenie wojskowe czy na zasadnicza służbę ?

    Proszę o jakieś opinie!

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-09-13 22:56:32
    Temat: Re: wojsko 2003 -- pytanie
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Więc w świetle prawa nie jestem absolwentem... kim więc jestem ?
    >
    > Czy zaryzykować i zanieść do WKU papierek że mam absolutorium ?
    Nie
    > Może mnie jednak przeniosą do rezerwy ?
    Nie
    > A jeśli nie przeniosą do rezerwy to na co mogą mnie wysłać ? Na
    > przeszkolenie wojskowe czy na zasadnicza służbę ?

    Zasadnicza niestety :(

    > Proszę o jakieś opinie!

    Miałem to samo. Jedyne co Cie ratuje to jak najszybciej sie obronic.

    Sebasto

  • 3. Data: 2003-09-14 11:02:07
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Sun, 14 Sep 2003 00:56:32 +0200,
    "Sebasto" <s...@w...pl> napisał(a):

    >Mia?em to samo. Jedyne co Cie ratuje to jak najszybciej sie obronic.

    Rozumiem że się obroniłeś i potem bez problemu przeniosłeś się do
    rezerwy ?

    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-09-14 19:49:54
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > Rozumiem że się obroniłeś i potem bez problemu przeniosłeś się do
    > rezerwy ?

    Tak