  • 1. Data: 2003-09-13 14:35:21
    Temat: konsekwencje kradziezy telefonu komorkowego
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Witam!

    Jakie sa konsekwencje (w aspekcie umowy i platnosci z opertorem sieci
    komorkowej - operator PLUS GSM, umowa
    na 2 lata) kradziezy telefony komorkowego (tzn. jak znowym aparatem,
    placeniem abonamentu za stary, otrzymaniem nowej karty sim (ale moze ze
    starym numerem..) itp.itd.
    Przeszam ze korzystam w dosc oczywistej sprawy z pomocy Grupy, ale nie mam
    akurat potrzebnych dokumentow a poza tym intersuje mnie
    jak sprawa wyglada w praktyce, a to pewnie czesta sytuacja, wiec licze na
    odpowiedzi.

    pozdrawiam serdecznie
    mdr

  • 2. Data: 2003-09-13 15:51:10
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie sa konsekwencje (w aspekcie umowy i platnosci z opertorem sieci
    > komorkowej - operator PLUS GSM, umowa

    prosciej i konkretniej dowiedzial bys sie wszystkiego pod numerem bok'u
    plusa

    > na 2 lata) kradziezy telefony komorkowego (tzn. jak znowym aparatem,
    > placeniem abonamentu za stary, otrzymaniem nowej karty sim (ale moze ze
    > starym numerem..) itp.itd.

    nowy aparat musisz sobie zalatwic sam, za karte zaplacisz 30 albo 50 zeta,
    oczywiscie na stary numer, oczywiscie zglosiles kradziez telefonu w plusie
    aby zablokowali karte