  • 1. Data: 2005-04-09 11:03:47
    Temat: wojsko
    Od: "szukajacy" <h...@N...pl>

    Witam!

    Dostalem w piatek i glupio zrobilem, bo odebralem, a wlasciwie moj ojciec
    odebral karteczke z wku. jest tam takie zdanie: "wzywa sie .....bla bla
    bla.....w celu POWOLANIE DO SLUZBY WOJSKOWEJ" czy im juz szajba totalnie
    odbila?! Jestem studentem 1 roku a oni mi takie gowno do domu przysylaja,
    tego majorzyne marnego najchetniej zmieszal bym z blotem...tak nienawidze
    wojska i sie go bardzo boje - zrobie wszystko zeby tam sie nie znalezc...
    Tyle, ze ta karteczka troszke mnie przeraza - czy ktos juz cos takiego
    dostal ? Co nalezy zrobic by dali spokoj czlowiekowi, oprocz oczywiscie
    odbycia jakiejkolwiek sluzby... Czy jak zalatawie sobie na szybko papierki
    ze mam plaskostopie albo jestem alergik to czy uznaja to te zielone ludziki?

    ps. prosze podejsc do mojego posta powaznie - naprawde zalezy mi na waszyzch
    poradach, bo sam juz nei wiem co robic i co sie dzieje....

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-09 11:30:54
    Temat: Re: wojsko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szukajacy" <h...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:d38d5q$53c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    A powiadomiłeś WKU o tym, że studiujesz?

  • 3. Data: 2005-04-09 12:05:52
    Od: "pytajnik" <s...@g...hell>

    > wojska i sie go bardzo boje - zrobie wszystko zeby tam sie nie znalezc...

    To ciekawe...piszesz, ze zrobisz wszystko, a wyslac list polecony z pismem z
    uczelni, ze jestes studentem ci sie niechcialo...

    Pytajnik

  • 4. Data: 2005-04-09 12:34:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "pytajnik" <s...@g...hell> napisał w wiadomości

    > To ciekawe...piszesz, ze zrobisz wszystko, a wyslac list polecony z pismem
    > z uczelni, ze jestes studentem ci sie niechcialo...

    zaniesc osobiscie i wypelnic pewien dokument.
    Ostatnio to przerabialem.

    P.

  • 5. Data: 2005-04-09 15:11:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szukajacy wrote:
> [...]
    >
    > ps. prosze podejsc do mojego posta powaznie - naprawde zalezy mi na waszyzch
    > poradach, bo sam juz nei wiem co robic i co sie dzieje....

    A moze byś łaskawie zachciał WKU powiadomić, że jesteś studentem, a nie
    wyzywał ich od debili. Wróżek na etacie to oni nie mają, o
    zaświadczenie z uczelni prosić cię jakoś specjalnie nie mają ochoty.

  • 6. Data: 2005-04-09 15:26:42
    Od: "szukajacy" <h...@n...pl>

    niech sie paluja! ja nic nie bede sam z siebie zawozil, wysylal, prosil,
    okazwyal itp....to oni powinni wziasc sie do roboty i zrobic reforme tej
    ostatniej niedemokratycznej i niewolniczej instytucji w PL.

    Ps. o tym ze cos takiego trzea robic dowiedzialem sie z reka na sercu
    dzisiaj!

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-04-09 15:40:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szukajacy wrote:
    > niech sie paluja! ja nic nie bede sam z siebie zawozil, wysylal, prosil,
    > okazwyal itp....to oni powinni wziasc sie do roboty i zrobic reforme tej
    > ostatniej niedemokratycznej i niewolniczej instytucji w PL.

    przestań robić z siebie królewicza, któremu korona spadnie z głowy, jak
    tylko cztery litery podniesie z tronu.
    Nic nie musisz zanosić co najwyżej pójdziesz do woja na własne życzenie.
    Co do opinii to sobie daruj. Bo nasze wojsko nie jest jeszcze złe.
    Widziałem gorsze i jakbym miał wybierać to zdecydowanie wolałbym polskie.
    Przestańmy wreszcie narzekać na wszystko co polskie, bo naprawdę nie
    jest takie złe, szczególnie jak się ma okazje zobaczyć jak jest gdzie
    indziej.

    > Ps. o tym ze cos takiego trzea robic dowiedzialem sie z reka na sercu
    > dzisiaj!

    A nie pomyślałeś idąc na studia, że wojsko się o ciebie upomni?
    Było z tym pytaniem iść choćby do kolegów na roku, to już dawno byś
    wiedział, co trzeba robić.

  • 8. Data: 2005-04-09 15:42:25
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    <ciach>
    > Przestańmy wreszcie narzekać na wszystko co polskie, bo naprawdę nie
    > jest takie złe, szczególnie jak się ma okazje zobaczyć jak jest gdzie
    > indziej.

    Tu sie podpisuje!
    Jak to sie mowi, cudze chwalicie, swego nie znacie.

    --
    Jacek Wojnarowski - jacek.wojnarowski [malpa] sprzedaz.org
    skype: jacek.wojnarowski

  • 9. Data: 2005-04-09 15:57:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek Wojnarowski wrote:
    > <ciach>

    > Tu sie podpisuje!
    > Jak to sie mowi, cudze chwalicie, swego nie znacie.

    Bardzo się cieszę, że ktoś ma podobne podobne zdanie.
    Odnoszę wrażenie, że najbardziej krzyczą ci, którzy nigdy swojego
    zaścianka nie opuścili.

  • 10. Data: 2005-04-09 16:54:17
    Od: "Pajchiw" <p...@p...home.pl>

> [...]
    > takie złe, szczególnie jak się ma okazje zobaczyć jak jest gdzie indziej.

    Ale chyba chodzi o to, żeby było lepiej,
    a nie o to, że gdzieś jest gorzej?

    To co - mamy się cieszyć, że tego typu rzeczy trzeba załatwiać osobiście?
    Skoro uczelnia ma obowiązek poinformować WKU w terminie 14 dni
    o rezygnacji/wyrzuceniu ze studiow, to może pofatygować się i przesłać
    info o wejsciu w poczet studentów delikwenta?
    Kupę pracy się oszczędzi wojskowym - przypuszczam (znając ich stawki),
    że jest to spora oszczędność per saldo do kosztów wysłania
    jednej pełnej listy do konkretnego WKU.
    Ponadto likwiduje si automatzcynie panujcz tam w czzstej formie haos.

    > A nie pomyślałeś idąc na studia, że wojsko się o ciebie upomni?

    Może poszedł na studia, żeby si nie upomniało? :-))

    > Było z tym pytaniem iść choćby do kolegów na roku, to już dawno byś
    > wiedział, co trzeba robi

    A to swoją drogą - prawda.

    Pzdr.:
    Pajchiw