  • 1. Data: 2003-06-11 08:01:02
    Temat: "lewe"pobicie
    Od: YaBBy <y...@g...pl>

    Miałem na placu targowym (mnóstwo ludzi !!) awanture z babą..Ostro było
    ale bez rękoczynów.Teraz mam sprawe karną z art.157 kk.Baba przedstawiła
    obdukcje że została pobita i oskarża mnie że to ja zrobiłem !! Baba nie
    przedstawiła żadnych świadków, policji nie było , mnie nigdzie nie
    wzywano w celu złożenia wyjaśnień.jak wygląda moja sytuacja ?? Czy w tym
    kraju moge również walnąć głową w słup , zrobić obdukcje i oskarżyć tego
    kogo najbardziej nie lubie ??? Baaaardzo prosze o jakąś merytoryczną
    odpowiedź... YaBBy

  • 2. Data: 2003-06-11 08:16:42
    Temat: Re: "lewe"pobicie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "YaBBy" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Czy w tym kraju moge również walnąć głową w słup , zrobić obdukcje i
    oskarżyć tego
    > kogo najbardziej nie lubie ???

    Oskarżyć możesz (i nie tylko w "tym"kraju).Sąd jest od wyjaśnienia sprawy.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-06-11 17:50:43
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Użytkownik "YaBBy" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    > oskarżyć tego
    >
    > Oskarżyć możesz (i nie tylko w "tym"kraju).Sąd jest od wyjaśnienia sprawy.

    Leszek, przestań udzielać filozoficznych wyjaśnień. Pisz konkretnie jak coś
    wiesz, albo nie pisz w ogóle.
    Twoje dywagacje filozoficzno egzystencjalne naprawdę nikogo nie interesują.

  • 4. Data: 2003-06-11 19:06:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Leszek, przestań udzielać filozoficznych wyjaśnień. Pisz konkretnie jak
    coś
    > wiesz, albo nie pisz w ogóle.

    A co w tym temacie chcesz coś konkretniejszego napisać???

    > Twoje dywagacje filozoficzno egzystencjalne naprawdę nikogo nie
    interesują.

    Skąd to wiesz?? Masz jakieś kompleksy? Napisz o nich może uda nam się Ci
    pomóc;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 5. Data: 2003-06-11 19:16:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Pomówić każdy może każdego o cokolwiek. Organy ścigania są od wyjaśnienia
    sprawy. Jeśli zostaną zebrane dowody potwierdzające przestępstwo,
    przedstawią Ci zarzut. Jeśli nie, to sprawę umorzą. Jeśli w trakcie
    czynności uda im się udowodnić, że kobieta kłamała, to przedstawią jej
    zarzut popełnienia przestępstwa powiadomienia o przestępstwie
    niedopełnionym. Osobiście z doświadczenia stawiam na umorzenie postępowania.
    nie ma dowodu że czyn popełniono, a również nie uda się udowodnić, że go nie
    popełniono. Pozostaje kwestia, czy umorzą bez stawiania zarzutu na BCP (brak
    cech przestępstwa) po przesłuchaniu Cię na świadka, czy przedstawią Ci
    jednak zarzut i umorzą na BDW (brak dowodów winy). To już zależy od
    miejscowych układów, bo rożne są szkoły a ani jedna ani druga metoda nie
    jest błędem.

    Jeszcze może się okazać, że odmówią w ogóle wszczęcia postępowania w tej
    sprawie.

  • 6. Data: 2003-06-11 19:42:46
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    > A co w tym temacie chcesz coś konkretniejszego napisać???

    > interesują.
    >
    > Skąd to wiesz?? Masz jakieś kompleksy? Napisz o nich może uda nam się Ci
    > pomóc;))

    Twoja dyskusja we wszystkich wątkach kończy się się stwierdzeniem, że ktoś
    ma kompleksy.
    Nie pisz proszę tu więcej.

  • 7. Data: 2003-06-11 20:46:45
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > Twoja dyskusja we wszystkich wątkach kończy się się stwierdzeniem,
    > że ktoś ma kompleksy.
    > Nie pisz proszę tu więcej.

    Ludzie! Olejcie wreszcie tego trolla, bo on takimi komentarzami się odżywia!

    ____________________
    |\ /| | |
    ||_|| | Please do not |
    / o o \ | feed the Trolls. |
    / \| Thank You. |
    / \ \| |
    / _ \ \--------------------|
    / |\__\ \ ||
    / |\|_|\../ ||
    / \|_|_|/ \ _||
    / / \ |___| ||
    / | | | --|
    | | | |___ --|
    *_ | |^|^|^| | \-/
    *--_-\_ \ ^ ^ ^ / ||
    / _ \\ | | `|
    * / \_ /- | | |
    * c_c_c_C/ \C_c_c_c

  • 8. Data: 2003-06-11 20:53:43
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie! Olejcie wreszcie tego trolla, bo on takimi komentarzami się
    odżywia!

    (mam na myśli oczywiście trolla-lesia)

  • 9. Data: 2003-06-11 21:09:04
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    wiadomości

    > odżywia!
    >
    > (mam na myśli oczywiście trolla-lesia)

    Chcesz mnie o zawał serca przyprawić ? :-)
    Już i tak jestem wystarczająco zestresowany.

  • 10. Data: 2003-06-11 21:30:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie! Olejcie wreszcie tego trolla, bo on takimi komentarzami się

    Zajmij się chamie swoją babcią.