  • 1. Data: 2005-05-31 08:55:05
    Temat: wniosek o podział majątku wspólnego
    Od: "Zbyszek Kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam mam pytanie do forumowiczów czy należy w trakcie rozprawy rozwodowej
    (tzn jesteśmy z żoną po pierwszej tzw.pojednawczej sprawie z wyznaczonym
    terminem na drugą sprawę -sprawa bez orzekania o winie ) złożyć wniosek o
    podział majątku wspólnego czy dopiero po zakończeniu do sądu cywilnego -
    proszę o odpowiedź

    a jeszcze pytanie gdyby komuś chciało się odpowiedzieć czu wyposażenie
    mieszkania tzn.pralka ,lodówka ,telewizor ,sprzęt nagłaśniający,meble
    stanowią majątek wspólny podlegający podziałowi abstrahując już od tego kto
    to kupił itd. po prostu czy te rzeczy podlegają podziałowi

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź

  • 2. Data: 2005-05-31 11:33:12
    Temat: Re: wniosek o podział majątku wspólnego
    Od: "rsg" <j...@h...pl>

    Wszystko to co posiadacie jest majątkiem wspólnym, niezależnie od tego,
    które z Was kupiło i czy pracowało czy też nie. Najlepiej jak sie dogadacie
    bo takie sprawy są trudne i ciągną się latami....

    Użytkownik "Zbyszek Kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:d7h8p9$qom$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/