  • 1. Data: 2002-03-04 16:07:40
    Temat: włamanie do samochodu
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Czy próba włamania do samochodu może być nazywana włamaniem?
    Szkodnik zepsuł zamek, ale nie dostał się do środka.

    Czy jest w polskim prawie termin próba włamania?

    Walczę o pełne odszkodowanie w pzu.
    Nie powiadomiłem Policji o zdarzeniu, tzn. chciałem, ale posterunkowy
    powiedział mi, że muszę poczekać 3,4 godziny w kolejce (godzina 17.30)
    dodać jeszcze należy czynności policyjne, dojazd do domu itd.
    Zdarzenie miało miejsce poza miejscem zamieszkania.
    PZU chce mi potrącić 10 % z odszkodowania.

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom

  • 2. Data: 2002-03-04 17:44:44
    Temat: Re: włamanie do samochodu
    Od: "Buker" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:a6067u$3ev$1@news.tpi.pl...
    > Czy próba włamania do samochodu może być nazywana włamaniem?
    > Szkodnik zepsuł zamek, ale nie dostał się do środka.
    >
    > Czy jest w polskim prawie termin próba włamania?

    Istnieje instytucja "usiłowania".