  • 1. Data: 2006-01-15 16:12:46
    Temat: władający
    Od: "Krzysiek" <k...@g...pl>

    Słuchajcie temat prawie stary jak świat..ale
    Czy można kogoś wżenić w bycie władającym majątkiem bez jego wiedzy i zgody?
    Czy można to zrobić tak by nie mógł sie z tego wykrecic. Chodzi mi o
    sytuację w ktorej musi np. płacić wszystkie należności związane z
    uzytkowaniem ziemi a nic z nią nie może zrobić.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-15 20:32:41
    Temat: Re: władający
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > sytuację w ktorej musi np. płacić wszystkie należności związane z
    > uzytkowaniem ziemi a nic z nią nie może zrobić.

    Można.
    I wcale nie trzeba się wżeniać.
    Zamieszkaj w mieszkaniu z kimś, kto nie płaci czynszu.
    Mimo, że nie masz żadnych praw do mieszkania, czynsz za okres w którym
    mieszkałeś zapłacisz jak nic.
    :)

  • 3. Data: 2006-01-16 16:54:23
    Od: "Krzysiek" <k...@g...pl>

    Słuchajcie a skoro "obucie" kogos we władanie nie stanowi prblemu to
    interesuje mnie jeszcze sytuacja odwrotna: jak ktoś kto został władającym
    może sie od tego władania wykrecic i jak moze sprawdzic kto go we władanie
    wkręcił. czy możliwe jest by urzędnik lub rodzina obdarowały jej członka tym
    wątpliwym prezentem?
    thnx