  • 1. Data: 2003-03-07 07:49:49
    Temat: witam wszystkich i prosze o pomoc
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Jestem Joanna. Witam wszystkich listowiczow. Wlasnie zaczelam nowa prace i
    zostalam rzucona na gleboka wode. Mam opracowac kilka projektow zwiazanych z
    ustawa o przeciwdzialaniu alkoholizmowi. I mam prosbe. Chodzi mi mianowicie
    o opracowanie procedury cofania zezwolen na sprzedaz napojow alkoholowych
    oraz o kontrole przestrzegania zakazu sprzedazy alkoholu nieletnim. I tu mam
    do Was prosbe. Czy macie jakies pomysly na przestrzeganie prawa przez
    sprzedawcow i zmniejszenie dostepnosci alkoholu dla osob nieletnich? Sa
    instrumenty prawne, ale chodzi tu o opracowanie konkretnej procedury dla
    gmin.

  • 2. Data: 2003-03-07 11:25:00
    Temat: Re: witam wszystkich i prosze o pomoc
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b49j5e$o36$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > sprzedawcow i zmniejszenie dostepnosci alkoholu dla osob nieletnich? Sa
    > instrumenty prawne, ale chodzi tu o opracowanie konkretnej procedury dla

    Jak będziemy mieli to się tam zatrudnimy na twoje miejsce, ok?

    Alek

  • 3. Data: 2003-03-07 12:39:03
    Temat: Odp: witam wszystkich i prosze o pomoc
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>

    Ojej! Nie o to mi chodzi! Jest to zaproszenie do współpracy, może źle to
    sformułowałam. Jesli tak, to przepraszam. Mam nadzieję że nie wszyscy
    podzielają Twoje zdanie, Alku i przykro mi , że nie będziesz potrafił mi
    pomóc. Mimo to pozdrawiam :)

    Joanna

  • 4. Data: 2003-03-07 17:42:16
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b4a43p$sml$1@inews.gazeta.pl...
    > Ojej! Nie o to mi chodzi! Jest to zaproszenie do współpracy, może źle to
    > sformułowałam. Jesli tak, to przepraszam. Mam nadzieję że nie wszyscy

    Przeczytaj jeszcze raz swojego pierwszego posta.
    Współpraca przy twojej pracy? Czy może robisz to jako wolontariat dla gimn?

    > podzielają Twoje zdanie, Alku i przykro mi , że nie będziesz potrafił mi
    > pomóc. Mimo to pozdrawiam :)

    Potrafił czy chciał? Na teksty typu "nie potrafisz" to się dzieci z
    podstawówek nie nabierają.

    Alek

  • 5. Data: 2003-03-10 07:34:09
    Od: "Joanna Grynfelder" <j...@g...pl>