  • 1. Data: 2004-02-02 22:30:30
    Temat: witam! pytanie z innej beczki
    Od: "Lukasz" <z...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Jestem studentem drugiego roku prawa i ostatnio zaczałem sie zastanawiac
    jakie są możliwe scieżki kariery po ukończeniu tego kierunku, zakładając ze
    w systemie aplikacji nic sie nie zmieni albo mnie np nie bedzie kręcic zawód
    adwokata czy radcy prawnego itp... krótko- co mozna robic jako mgr prawa ze
    znajomoscią francuskiego i angielskiego. Kieruje to pytanie na tą grupe bo
    pewnie jest tu pare osób które kończyły prawo a nie koniecznie muszą
    pracowac w któryms z wymienionych przeze mnie zawodów, bede wdzieczny za
    wszelkie opinie na ten temat!

    Z góry dzieki
    Lukasz

  • 2. Data: 2004-02-02 22:33:28
    Temat: Re: witam! pytanie z innej beczki
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Lukasz" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pewnie jest tu pare osób które kończyły prawo a nie koniecznie muszą
    > pracowac w któryms z wymienionych przeze mnie zawodów, bede wdzieczny za

    Szukać pracy w zagranicznych firmach, które robią interesy w Polsce i mają
    serdecznie dość polskiego prawa.

  • 3. Data: 2004-02-03 06:48:47
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Szukać pracy w zagranicznych firmach, które robią interesy w Polsce i mają
    > serdecznie dość polskiego prawa.

    tak.... i po paru latach byc wyprotym wrakiem

    ja firm consultingowych nie polecam.... wyssaja kazda energie a potem out

    pozdr
    Lukasz