  • Data: 2002-01-03 11:54:22
    Temat: windykacja zadluzenia na karcie VISA.
    Od: "joshua" <j...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    przez pewien czas bylem bez dochodu z powodu niewyplacania pensji przez
    pracodawce,mialem limit na karcie VISA ktory mialem wykorzystany a w tej
    sytuacji nie moglem go splacac.
    W tej chwili splacam go na biezaco ale windykator w banku powiedzial,ze
    potrzebuje mjego zaswiadczenia o zarobkach bo mi zajmie wynagrodzenie.

    Czy jak splacam kredyt to moze mi bank zajac wynagrodzenie i po co mu moje
    zaswiadczenie o zatrudnieniu?
    pozdrawiam
    Josh