  • 1. Data: 2006-02-22 23:07:28
    Temat: większość kwalifikowana - definicja ?
    Od: "Undek" <s...@w...pl>

    Proszę o rozjaśnienie jakąś mądrą osobę: Co to jest większość kwalifikowana
    (chodzi o walne zgr. członków małej Spółdzielni mieszkaniowej) ile wynosi i
    z czego się ją liczy; czy z ilości uprawnionych do głosowania, czyli
    wszystkich członków SM, czy spośród obecnych na walnym...?
    Ja obstawałem przy - ilości uprawnionych do głosowania - ?
    Jest to ważne, bo padł wniosek o odwołanie Walnego, a mimo obecności 15%
    członków SM odbyło się ono i dokonano zmian w statucie!
    Dziękuję za poradę
    Darek

  • 2. Data: 2006-02-22 23:14:28
    Temat: Re: większość kwalifikowana - definicja ?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Undek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    15%
    > członków SM odbyło się ono i dokonano zmian w statucie!

    sprawdz w statucie warunki drugiego terminu

    --
    pozdro
    ape