  • 11. Data: 2006-05-24 20:33:42
    Temat: Re: wiek graniczny-nadal 15 lat czy cos sie zmienilo?
    Od: Arek <a...@e...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > W ta strone sprawa jest jasna. A jak taka nierozwinieta jeszcze
    > 14-tolatka pociaga kolege ze starszej klasy, który ma 16 lat?

    Toć to rówieśnicy i też nie jest pedofilią lecz normalnym zjawiskiem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 12. Data: 2006-05-24 21:19:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Toć to rówieśnicy i też nie jest pedofilią lecz normalnym
    zjawiskiem.

    Ale prawo tego zakazuje. Stąd po prostu nadużyciem ze strony mediów
    jest nazywanie pedofilem każdego sprawcy, który został skazany z art.
    200 lub 202§2 lub 3. Pośród tych sprawców pewnie część pedofilami
    jest, ale spora część po prostu uczyniła sobie z tego niezłe źródło
    dochodu, albo po prostu z innych przyczyn dopuściła się tego
    przestępstwa, ale pedofilami nie jest.

  • 13. Data: 2006-05-25 09:42:07
    Temat: Re: wiek graniczny-nadal 15 lat czy coś się zmieniło?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > TVN czy jakiś inny szajs? Lepiej tego nie oglądać, bo można zgłupieć -
    > tępota i najtańszy populizm panuje w progaram typu "Uwaga" i innych tego
    > tpu badziewiach.

    interwencja zapewne albo tvp pod kierownictwem PISu

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".