  • 41. Data: 2004-10-12 21:57:43
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczką w samochodzie - co z tym zrobić ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DaMoN" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ckhiub$2v51$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy z praktyki znane Ci sa moze jakies "zonki" w przeplywie informacji
    > miedzy policja a SM ?
    > Tzn. czy udalby sie manewr np. telefonicznego poinformowania obu tych
    sluzb
    > ze sprawe zalatwila juz wlasnie "ta druga" ? :)

    Nie mam doświadczenia w tej sprawie, ale SM podchodzi dość poważnie do
    swoich mandatów, i raczej będą sprawdzać. Co do Policji, to nie wiem. Wiele
    zależy od policjanta. Ale z drugiej strony jak się sprawa rypnie i trafiłbyś
    na mnie, to wniosek do sądu masz murowany z opisem kombinacji, bo mandat to
    mało. :-))

  • 42. Data: 2004-10-12 21:59:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ptakowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Trójkąt ukradli? No i potwierdzać wezwania nie potrzeba w tym wypadku.
    jedynie nie można go karać za niezgłoszenie się.

  • 43. Data: 2004-10-12 22:12:42
    Od: "=PiNo=" <A...@o...pl>

    Użytkownik "DaMoN" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    : Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    : news:ckhhme$60e$1@atlantis.news.tpi.pl...
    : >
    : > > A nie mogą domagać się aby jeszcze zasilić kasę miejską, a nie tylko
    : > > policyjną ?
    :
    : > Nie, popełniłeś wykroczenie za które już raz zostałeś ukarany (mandatem
    : > lub pouczeniem ze strony policji). podstawowa zasada prawa "ne bis in
    : > idem" - nigdy 2 razy za to samo. jeśli będą się upierać, to nie
    : > oprzyjmuj żadnego mandatu. niech skierują sprawę do Sądu grodzkiego i
    : > wtedy mogą ci nagwizdać.
    :
    : Z ciekawosci - moze ktos bedzie wiedzial.
    : Zgodnie z powyzsza zasada udaje sie i na policje i do SM. Zalozmy ze pojde
    : na policje i powiedza 50zl - powiem ze przemysle temat i wroce jutro.
    : Pojde do SM - tutaj wspanialomylnie kupia np. bajke o awarii samochodu i
    : zaproponuja "pouczenie".
    : Co wtedy ? Policja moze mi juz ... ?
    :
    : P.S. Bo rozumiem ze jak dobrowolnie zglosze sie na policje i spytam o co
    : chodzilo - a oni zaproponuja mandat to moge zastanowic sie chwile (pare
    : godzin) czy madnat przyjme czy tez chce isc z nimi do s. grodzkiego ?
    :

    Ciekawe ;)

    : --
    : Pozdrawiam,
    : DaMoN
    :

  • 44. Data: 2004-10-13 05:18:48
    Temat: Re: = wezwanie za wycieraczk? w samochodzie - co z tym zrobia ??
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Nie wiem. Może ojciec, może matka, może brat... Kluczyki i dokumenty leżą
    > zawsze na szafce...

    Przy takiej wersji zostanie skazny.

    --
    JOHNSON :)

  • 45. Data: 2004-10-13 05:19:40
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik kam napisał(a) w wiadomości news:ckhekb$kkc$1@news.onet.pl:

    > siebie mam obowiązek wskazać?

    Nie masz. Ale wtedy zostaną właśnie zeznania policjantów. I wyrok wiadomo jaki.

    --
    JOHNSON :)

  • 46. Data: 2004-10-13 05:21:11
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > To było wtedy jak robiłem spóźnioną parapetówkę. Wypiłem to i samochód
    > został na paarkingu...

    Umówmy się, że zazwyczaj za stołem sędziowskim nie siedzi kretyn.

    --
    JOHNSON :)

  • 47. Data: 2004-10-13 07:36:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Johnson wrote:
    > Nie masz. Ale wtedy zostaną właśnie zeznania policjantów.

    A co zeznają policjanci? Że samochód stał w tym miejscu? A gdzie sprawca?

    > I wyrok wiadomo jaki.

    Jaki?

    KG

  • 48. Data: 2004-10-13 07:51:29
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    A widac na nich kierowcę?

    --
    Falkenstein

  • 49. Data: 2004-10-13 07:55:01
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 07:21:11 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Umówmy się, że zazwyczaj za stołem sędziowskim nie siedzi kretyn.

    wiesz jak ciężko obala się w uzasdnieniu dowód z zeznań świadków?

    --
    Falkenstein

  • 50. Data: 2004-10-13 07:56:39
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2004 07:18:48 +0200, Johnson <j...@a...pl.nospam>
    napisał:

    > użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a) w wiadomości

    > Przy takiej wersji zostanie skazny.

    Kto?

    Właścicielami samochodu jestem ja i mój ojciec. Obaj wyjasniamy tak samo.
    Wróć, na kogo będzie wniosek o ukaranie?

    --
    Falkenstein