  • 1. Data: 2003-11-06 09:28:07
    Temat: renta rodzinna po ukonczeniu 25lat??
    Od: " " <x...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Witam
    kolega jest na IV roku studiow dziennych, pobiera rente rodzinna w krus.
    25 lat ukonczyl w pazdzierniku b.r. przestano mu ja wyplacac.
    slyszelismy o przxepisie, ktory mowi ze rente wyplaca sie do konca roku
    akademickiego, w ktorym konczy sie 25lat. czy to prawda? i na jaki art. sie
    powolac w krus.
    TIA
    pozdro

  • 2. Data: 2003-11-06 09:33:34
    Temat: Re: renta rodzinna po ukonczeniu 25lat??
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik <x...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał:
    > slyszelismy o przxepisie, ktory mowi ze rente wyplaca sie do konca roku
    > akademickiego, w ktorym konczy sie 25lat. czy to prawda?

    Jeśli ukończył 25 lat będąc na _ostatnim_ roku studiów, to rentę
    rodzinną wypłaca się do końca tego roku akademickiego.

    Pozdrawiam,
    Gerard