  • 1. Data: 2003-05-05 22:27:56
    Temat: wezwanie na swiadka a koszty
    Od: "jarek" <j...@p...pl>

    Witam,

    Zostalem wezwany na swiadka (obecnosc obowiazkowa) do innego miasta.
    Najchetniej uniknalbym wycieczki bo mam lepsze rzeczy do roboty niz
    zwiedzanie ale jesli juz bedzie to konieczne, to czy moge uzyskac zwrot
    kosztow transportu (np pociag) ?
    Co, do kogo i jak napisac zeby wyciagnac od nich pieniadze ? Czy musze
    dolaczyc jakies papiery itp ?

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 2. Data: 2003-05-06 06:11:59
    Temat: Re: wezwanie na swiadka a koszty
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dolaczyc jakies papiery itp ?
    >
    > Jeśli to jest sąd to musisz mieć rachunek i idziesz do sekretariatu sądu i
    dostaniesz zwrot albo za pociąg albo PKS. Nie musisz nic pisać ani podań
    składać. Jest to załatwiane od ręki.

  • 3. Data: 2003-05-06 15:56:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zgłoś sędziemu na rozprawie, to Cię pouczy. generalnie odeśle do
    sekretariatu sądu, gdzie dalej po wypisaniu jakiegoś kwitka wyślą Cię do
    kasy.