  • 1. Data: 2003-05-05 20:51:53
    Temat: Przewieszki, a wlasciciel budynku.
    Od: "Archie" <a...@N...SPAMpl>

    Witam grupowiczow.
    Mam nastepujacy problem. Mam polozona siec blokowa na osiedlu.
    Poszczegolne bloki lacza przewieszki napowietrzne. Mam na nie zgode od
    poprzedniego administratora budynku. Leza tak od roku i nikt nie
    narzekal. Teraz ten blok, to "wspolnota mieszkaniowa" i oni zaczynaja mi
    marudzic, zebym te przewieszki pochowal do ziemi. Tu mam pytanie: czy
    zgoda podpisana przez poprzedniego administratora budyku jest nadal
    wazna i moge sie nia argumentowac w negocjacjach, czy musze dostac zgode
    od wspolnoty mieszkaniowej i jednoczesnie pochowac przewieszki (nie
    bardzo mi to na reke).

    Pozdroffka Archie

  • 2. Data: 2003-05-06 10:03:17
    Temat: Re: Przewieszki, a wlasciciel budynku.
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Archie" <a...@N...SPAMpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wazna i moge sie nia argumentowac w negocjacjach, czy musze dostac zgode
    > od wspolnoty mieszkaniowej i jednoczesnie pochowac przewieszki (nie

    kolega musi mieć zgode właściciela a nie administratora, to po pierwsze
    a po drugie każdemu może się odmienić i jeżeli nie ma jakiej umowy na tę
    okoliczność,
    to nalezy po prostu dostosować się do woli właściciela, nie ma tutaj prawie
    znaczenia
    czy właściciel się zmienił czy też nie.
    na takie okazje nalezy zawsze pisac umowy z data pewną podobnie jak przy
    najmie,
    pzdr,
    JarekM

  • 3. Data: 2003-05-06 14:53:03
    Od: "Archie" <a...@N...SPAMpl>

    "Jarosław Matejczuk" wrote...

    > kolega musi mieć zgode właściciela a nie administratora, to po
    pierwsze
    Tak, pomylilem sie w poprzednim poscie. Mam zgode POPRZEDNIEGO
    wlasciciela.

> [...]

    > okoliczność,
    > to nalezy po prostu dostosować się do woli właściciela, nie ma tutaj
    Teraz jest wspolnota mieszkaniowa, oni chca pochowania przewieszek...

    > na takie okazje nalezy zawsze pisac umowy z data pewną podobnie jak
    przy
    > najmie,

    Czy moglbys rozwinac watek "daty pewnej"?

    Pozdroffka Archie

  • 4. Data: 2003-05-06 19:59:11
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    > przy
    >
    > Czy moglbys rozwinac watek "daty pewnej"?

    art. 81 KC w powiązaniu z art. 678 KC o ile nastąpiło zbycie
    jeżeli nie było zbycia, to to nie ma żadnego znaczenia
    a właściciel może po prostu zmianic zdanie o ile nie było żadnej umowy
    w tym zakresie to jest w zakresie odołania zgody wczesniej udzielonej.

    JarekM

  • 5. Data: 2003-05-06 22:23:30
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]

    > Teraz ten blok, to "wspolnota mieszkaniowa" i oni zaczynaja mi
    > marudzic, zebym te przewieszki pochowal do ziemi.

    A ilu członków wspólnoty korzysta z Twojej sieci ?
    Jak jest ich sporo (np. ponad 50% pow. budynku) to niech przekonają sami
    siebie (a raczej swój zarząd), zeby odczepili się od tych przewieszek.

    Karol