  • 1. Data: 2004-11-18 16:44:05
    Temat: wezwanie do zaplaty
    Od: "Marcin Łukasik" <u...@e...invalid>

    Witam wszystkich,

    Mam taka sprawe - ostatnio coraz wiecej przybywa mi "cwaniakow", ktorzy nie
    chca placic za uslugi telekomunikacyjne.
    No i trafil sie jeden. Dostal faktury, olal system. Wyslalem ostatnia,
    trzecia, zgodnie z Umowa wysylajac przy tym jej rozwiazanie (abonent zalega z
    platnosciami za 2 miesiace + miesiac wypowiedzenia).
    Wyslalem poleconym - odmowil przyjecia.
    Planuje wyslac zwyklym, zwrot zachowac jako dowod.
    I teraz pytanie - jak wyegzekwowac kase? jest to niewiele, bo ok. 150zł, co
    nie zmienia faktu, ze nie moge kazdemu darowac. Zreszta - to moje pieniadze,
    od ktorych place podatek.
    Czy jakas firma windykacyjna (jaka?) zajmie sie takim delikwentem?

    Prosze o jakas pomoc, bo mam kolejnego na oku... :(

    m.

  • 2. Data: 2004-11-18 16:56:51
    Temat: Re: wezwanie do zaplaty
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Marcin Łukasik wrote:

    > Witam wszystkich,
    >
    > Mam taka sprawe - ostatnio coraz wiecej przybywa mi "cwaniakow", ktorzy
    > nie chca placic za uslugi telekomunikacyjne.

    poczytaj watek "postepowanie nakazowe" oraz podobne, bo nie jestes
    odosobniony. W tym kraju oplaca sie byc zlodziejem.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 3. Data: 2004-11-18 17:05:45
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Prosze o jakas pomoc, bo mam kolejnego na oku... :(

    ale wystawiasz je wstecz? ja osobiscie mam uraz do wszelkich firm
    wystawiajacych mi faktury na 3 miesiace wprzod za uslugi
    tego typu.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-11-18 17:10:00
    Od: "Marcin Łukasik" <u...@e...invalid>

    : ale wystawiasz je wstecz? ja osobiscie mam uraz do wszelkich firm
    : wystawiajacych mi faktury na 3 miesiace wprzod za uslugi
    : tego typu.

    Skąd. Nie dość, że na każdą termin 14 dni, to wystawiam PO miesiącu, w którym
    go używano, konkretnie to do 10 miesiąca następnego. Bez przedpłaty, co jest,
    jak widać w Polsce uzasadnione (tzn. pobieranie przedpłaty)

    A teraz dupa. Nie dość, że kasy nie ma, to jeszcze podatek musiałem zapłacić.

    Kur..

    m.

  • 5. Data: 2004-11-18 17:25:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A teraz dupa. Nie dość, że kasy nie ma, to jeszcze podatek musiałem zapłacić.
    >
    > Kur..

    No niestety, znajomy ma podobny problem z dluznikiem na sume 100 000.
    Tez musial podatek zaplacic. A koles nie dosc ze leci se w kulki,
    to jeszcze sie obraza ze z niego zlodzieja sie chce zrobic.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2004-11-18 19:17:11
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marcin Łukasik wrote:
> [...]
    > od ktorych place podatek.
    > Czy jakas firma windykacyjna (jaka?) zajmie sie takim delikwentem?

    myślę że trochę mała kwota...
    Możesz złożyć pozew, zainwestować te 15 albo 30 zł i poczekać. W
    zależności od sądu od kilku tygodni do kilku miesięcy, a może lat...

    KG

  • 7. Data: 2004-11-18 21:21:14
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości news:cnis99

    > myślę że trochę mała kwota...

    dokładnie, za mała kwota

    > Możesz złożyć pozew, zainwestować te 15 albo 30 zł i poczekać. W

    tak, pozew do sadu, kaluzal wykonalnosci i do komornika

    > zależności od sądu od kilku tygodni do kilku miesięcy, a może lat...

    nie, przesadzasz. to w jakim tempie sad rozpatrzy taka sprawe zalezy
    wlasciwie od miasta. Im wieksze tym gorzej ale to nie sa terminy kilku
    letnie tylko najwyzej kilkumiesieczne.

    Aga

  • 8. Data: 2004-11-18 21:47:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aga wrote:
    > nie, przesadzasz. to w jakim tempie sad rozpatrzy taka sprawe zalezy
    > wlasciwie od miasta. Im wieksze tym gorzej ale to nie sa terminy kilku
    > letnie tylko najwyzej kilkumiesieczne.

    optymistka :)
    Już mi tu pisano, że w dziwnych sądach się obracam, ale co ja na to
    poradzę ;)

    KG