  • 1. Data: 2004-11-18 15:02:36
    Temat: zwolnienie lekarskie - wazne pytanie !
    Od: b...@w...pl (KotKrakow)

    Mam pytanie: czy jesli w moim zwolnieniu lekarskim widnieje oznaczenie
    ze :pacjent moze chodzic" to czy moge chodzic na uczelnie w trybie
    zaocznym ??

  • 2. Data: 2004-11-18 15:44:02
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie - wazne pytanie !
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "KotKrakow" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie: czy jesli w moim zwolnieniu lekarskim widnieje oznaczenie
    > ze :pacjent moze chodzic" to czy moge chodzic na uczelnie w trybie
    > zaocznym ??

    Nie, mozesz tylko 1/2 godziny dziennie sie przespacerowac po dworzu, reszte
    czasu mozesz spacerowac po domu :)

    m.

  • 3. Data: 2004-11-18 19:12:18
    Od: "Mirek M." <m...@i...pl>

    Mozesz chodzic, ja z tym nie mialem problemu.

    Pozdrawiam.
    Mirek