  • 1. Data: 2004-06-25 20:15:44
    Temat: wezwanie do wymiany okien
    Od: "Joshua Robin" <k...@w...pl>

    witam,

    dzis od spoldzielni dostalem pismo.
    wzywaja mnie w nim do wymiany okien powolujac sie na uchwale zarzadu
    spoldzielni z zeszlego roku informujac jednoczesnie o grzywnie i
    postepowaniu sadowym w razie gdy wymiany na regulaminowe okna nie dokonam.
    okna natomiast, ze: starych, drewnianych, wielkich, jedno-skrzydlowych
    wymieniane byly, na _obecnie_ niezgodne z reguleminem, chyba juz 8lat temu,
    kiedy to taka uchwala nie istniala i wymiana okien nie klocila sie z
    jakimkolwiek regulaminem spoldzielni.

    moje pytanie: czy mam prawo sie odwolac? czy taka decyzja i zadanie wymiany
    powolujac sie na regulamin i uchwale ktora weszla w zycie dobre klika lat po
    "zlamaniu" nieistniejacego regulminu, ma w ogole podstawy prawne?

    --
    Joshua Robin -> (r13)wbfuebo.nxlfm.cbpmgn.barg.cy | IS -> http://josh.prv.pl
    Galeria Zdjec -> http://jrgallery.end.pl pyrypy -> http://ja-w-pyrypy.end.pl

  • 2. Data: 2004-06-25 20:49:41
    Temat: Re: wezwanie do wymiany okien
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joshua Robin" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    temu,
    > kiedy to taka uchwala nie istniala i wymiana okien nie klocila sie z

    Niestety mają rację i regulamin spółdzielni raczej nie ma tu nic do rzeczy.
    Zmiana wyglądu elewacji (w tym wymiana okien o innych podziałach kwater -
    jeśli dobrze zrozumiałem) wymaga uzyskania kilku zgód. Spółdzielnia, urząd
    gminy i ew. architekt (prawa autorskie:))) Zazwyczaj spółdzielnia
    wystarcza, ale nie zawsze.

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-06-28 09:15:26
    Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl>

    > temu, ...
    Ech przypomina mi sie film "Alternatywy 4", bo jak by to wygladalo ja mam
    zaslonki brazowe a pani zielone no jak &^%&% w trawie.
    Przepraszam ze nie na temat ale mi to humor poprawilo.

    Pozdrawiam
    AJA

  • 4. Data: 2004-06-28 11:50:40
    Od: "Joshua Robin" <k...@w...pl>

    Użytkownik "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam ze nie na temat ale mi to humor poprawilo.

    nie ma za co, heh

    moze i owszem, moje okna sa nie takie jak pan architekt je sobie widzial 30
    lat temu budujac to osiedle,
    ale uwazam, ze powolujac sie na uchwale zarzadu powstala grubo po fakcie
    wymiany okien, spoldzielnia
    nie ma prawa wymagac ode mnie wymiany. dla mnie to jest dzialanie prawa
    wstecz.

    --
    Joshua Robin -> (r13)wbfuebo.nxlfm.cbpmgn.barg.cy | IS -> http://josh.prv.pl
    Galeria Zdjec -> http://jrgallery.end.pl pyrypy -> http://ja-w-pyrypy.end.pl

    "Należy nauczyć się nie robić sobie nadziei."