  • 11. Data: 2004-05-28 18:21:33
    Temat: Re: wezwanie do sadu - swiadek
    Od: "email" <c...@g...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c96lve$auu$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "HardwireD" <h...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Ano wlasnie.
    > A potem sie sady, policja dziwia ze nie mozna
    > kogos posadzic, bo nie mozna udowodnic winy.
    > A nie mozna udowodnic winy, bo swiadkowie
    > czuja sie zagrozeni, i nie chca zeznawac.
    > Nie rozpiescza nas nasz kochany ustawodawca...

    Dziekuje za odpowiedzi
    Jeszcze jedno: czy ktos tam liczy to ze ja powtorze zeznania?
    sory ale 8 miesiecy dla mnie to duzo i pamietam poczatek zajscia a reszty w
    zasadzie juz nie (kto kogo, jak wygladal itd,)
    na policji zlozylem dokladne zeznania zaraz w zasadzie po zajsciu ale jesli
    dobrze rozumiem to piszecie ze ktos ma mi zadawac pytania w tym sadzie
    chce uninac sytuacji ze okresle cos troche inaczej a obawiam sie ze na 98 %
    pytan nie bede znal odpowiedzi bo naperawde duzo zapomniałem i pierwszy raz
    mam byc swiadkiem zreszta

    Pozdrawiam.