  • 1. Data: 2003-10-02 20:02:07
    Temat: alimenty raz jeszcze
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    Mam male pytanie. Czy matka moze wystepowac w imieniu pelnoletniej corki o
    alimenty? Jesli tak to na jakich warunkach? corka ma dac matce pisemne
    upowaznienie do jej reprezentowania przed sadem?
    Jesli jest dwojka dzieci i matka chcialaby, aby alimenty byly podwyzszone na
    kazde z nich, bo jest to uzasadnione, to czy moze to zrobic w jednym pozwie,
    czy na kazde dziecko musi skladac osobne pozwy?
    z gory dziekuje za pomoc
    k.

  • 2. Data: 2003-10-02 20:14:52
    Temat: Re: alimenty raz jeszcze
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik kika <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blhvv1$rmt$...@n...news.tpi.pl...
    > Mam male pytanie. Czy matka moze wystepowac w imieniu pelnoletniej corki o
    > alimenty? Jesli tak to na jakich warunkach?

    corka moze do pozwu dol. pelnomocnictwo napisane recznie " udzilam
    pelnomocnictwa ....dane osobowe ... legitymujacej sie dow. osobistym do
    reprezentowania mnie w sprawie o alimenty itd. lub tez zaznaczyc ten fakt w
    pozwie na samym poczatku
> [...]
    pozwie,
    > czy na kazde dziecko musi skladac osobne pozwy?

    mozna to zrobic w jednym pozwie ale zaznaczyc powodke pelnoletnia w pkt.1
    ... ona podpisac ma pozew oraz udzielic pelnomocnictwa matce
    w pkt.2 powodka czyli dziecko niepelnoletnie reprezentowane przez matke i tu
    dane matki i adresy

    Sandra

  • 3. Data: 2003-10-02 23:45:56
    Temat: Odp: alimenty raz jeszcze
    Od: "Paweł" <bezspamesrswa!_szept1@poczta.onet.pl>

    Użytkownik Sandra <S...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bli0md$bpo$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > ... ona podpisac ma pozew oraz udzielic pelnomocnictwa matce
    > w pkt.2 powodka czyli dziecko niepelnoletnie reprezentowane przez matke i

    Tak z ciekawości takie pełnoletnie dziecko musi się uczyć by dostawać
    alimenty, tak?
    Jaka jes tw takim przypadku górna granica wieku?
    Paweł

  • 4. Data: 2003-10-03 11:34:23
    Temat: Re: Odp: alimenty raz jeszcze
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Paweł wrote:

    > Tak z ciekawości takie pełnoletnie dziecko musi się uczyć by dostawać
    > alimenty, tak?
    > Jaka jes tw takim przypadku górna granica wieku?

    Nie musi np gdy jest niepełnosprawne i nie może pracować. Nie ma
    granicy wieku