  • 1. Data: 2008-12-10 09:58:38
    Temat: wezwanie do sądu jako świadek
    Od: "praca" <r...@g...com>

    Witam
    Prosze o porade jak najlepiej wybrnąć z sytuacji wezwania do sadu jako
    swiadek. Moja zona wlasnie jest na macierzynskim i mały cały czas doi
    mleczko ;) Czy mozna w jakis sensowny sposob nie pojsc na tą sprawe? I tu
    pytanie - jesli nie pojdzie na tą sprawe to czy bedzie miala ten problem z
    głowy czy beda ja wzywac na nastepna itd?

  • 2. Data: 2008-12-10 11:19:30
    Temat: Re: wezwanie do sądu jako świadek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    praca pisze:
    > Witam
    > Prosze o porade jak najlepiej wybrnąć z sytuacji wezwania do sadu jako
    > swiadek. Moja zona wlasnie jest na macierzynskim i mały cały czas doi
    > mleczko ;)

    No i? Macierzyństwo to nie jest obłożna choroba, o ile pamiętam.

    > Czy mozna w jakis sensowny sposob nie pojsc na tą sprawe? I tu

    Może np. złamać nogę.

    > pytanie - jesli nie pojdzie na tą sprawe to czy bedzie miala ten problem z
    > głowy czy beda ja wzywac na nastepna itd?

    Nieuzasadnione nie stawienie się świadka skutkuje karą porządkową (np.
    1000zł) a dalsze uchylanie się świadka może skutkować przymusowym
    doprowadzeniem przez policję.

  • 3. Data: 2008-12-10 12:01:45
    Od: "praca" <r...@g...com>

    > No i? Macierzyństwo to nie jest obłożna choroba, o ile pamiętam.

    wszystko okej tylko z kim zostawic dziecko i jak mu dac jesc jesli sprawa
    potrwa 7 godzin tak jak ta pierwsza ktora odbyla sie bez swiadkow?

  • 4. Data: 2008-12-10 12:16:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 10 Dec 2008 12:19:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nieuzasadnione nie stawienie się świadka skutkuje karą porządkową (np.
    > 1000zł) a dalsze uchylanie się świadka może skutkować przymusowym
    > doprowadzeniem przez policję.

    To jeszcze pikuś :)
    Mój znajomy, rencista (inwalida) który "występował" przed sądem jako .. hmm
    ... świadek który został "wydymany" z kasy (postępowanie
    układowe/upadłościowe) dostał karę za niestawienie się na procesie w
    wysokości 3,5 tysiąca.
    Heheh - najlepsze że zawiadomieni o sprawie dostał w tym samym dniu w
    którym odbywała się sprawa .. nawet teleportując się nie miał szans by
    zdążyć dojechać do zupełnie innego województwa.
    Prócz kilkudziesięciu tysięcy które stracił "na biznesie" miał jeszcze
    zapłacić tak wysoką grzywnę (jego rento wynosiła koło 900zł) .... więc
    gdzie tu LUDZKIE podejście tego pseudo-sędziego?

    Jak to ktoś tu wielokrotnie pisał na grupie ... to ku..y w togach :)

  • 5. Data: 2008-12-10 13:43:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    praca pisze:

    > wszystko okej tylko z kim zostawic dziecko

    Z opiekunką, babcią, ojcem...

    > i jak mu dac jesc jesli sprawa potrwa 7 godzin

    Raz można dać dziecku jakiś alternatywny pokarm - od jednego mleka w
    proszku nie zmutuje ;)

  • 6. Data: 2008-12-10 13:51:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

> [...]
    > którym odbywała się sprawa .. nawet teleportując się nie miał szans by
    > zdążyć dojechać do zupełnie innego województwa.

    Ładnie. Inwalida i rencista zawiadomiony w ostatniej chwili dostaje 3,5
    tysiąca, a gnojek-paser, prawidłowo zawiadomiony z dużym zapasem czasu i
    mieszkający pół godziny od sądu wielokrotnie się nie stawia, dostaje
    1000 porządkowej, po czym jest ona anulowana bo - mimo podpisu na
    zwrotce - rzekomo nie widział wezwania na oczy i dopiero przypadkiem
    przez stronę dla której świadkował ten "bezstronny" świadek został
    powiadomiony o kolejnym terminie...

> [...]
    > gdzie tu LUDZKIE podejście tego pseudo-sędziego?

    > Jak to ktoś tu wielokrotnie pisał na grupie ... to ku..y w togach :)

    Zaczynam dochodzić do wniosku, że to określenie jest szalenie krzywdzące
    dla nawet najtańszej prostytutki... Za co wszystkie przedstawicielki
    tego zawodu przepraszam ;)

    Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to, że używałem tego słowa do
    określenia pewnego stanu umysłu, a nie odnoście konkretnego zajęcia ;->

    PS: i oczywiście przyjmuję do wiadomości, że istnieją też porządni
    sędziowie, których moja opinia nie dotyczy.

  • 7. Data: 2008-12-10 15:08:24
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    wiadomości news:llt416-cta.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Z opiekunką, babcią, ojcem...

    > Raz można dać dziecku jakiś alternatywny pokarm - od jednego mleka w
    > proszku nie zmutuje ;)

    Chyba nie masz o tym zielonego pojęcia.

    to pisz może już tylko o prawie

    A.

  • 8. Data: 2008-12-10 15:48:00
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>

    Użytkownik "praca" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    > wszystko okej tylko z kim zostawic dziecko i jak mu dac jesc jesli sprawa
    > potrwa 7 godzin tak jak ta pierwsza ktora odbyla sie bez swiadkow?

    Odciagnac wczesniej mleko i zamrozic w lodowce a do opieki nad dzieckiem
    zagonic babcie/kogokolwiek z rodziny czy tez tatusia, ktory moze sobie wziac
    1 dzien wolnego od pracy?

    HaNkA

  • 9. Data: 2008-12-10 15:59:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek Margraf pisze:

    > Chyba nie masz o tym zielonego pojęcia.

    Mówisz, że od jednego mleka w proszku dziecko zmieni się w mutanta? To
    straszne! Dlaczego media milczą?! ;->

  • 10. Data: 2008-12-11 06:04:50
    Od: "praca" <r...@g...com>

> [...]
    >
    > Odciagnac wczesniej mleko i zamrozic w lodowce a do opieki nad dzieckiem
    > zagonic babcie/kogokolwiek z rodziny czy tez tatusia, ktory moze sobie

    Odciagnac i zamrozic no tak trzeba o tym w koncu pomyslec bo na razie nie
    jest to potrzebne...
    Babcia, dziadek? 100km od nas w podeszlym wieku wiec dalsze wyjasnianie nie
    ma sensu. Opiekunka? Mam wziac kogos pierwszego lepszego z ulicy zeby zajal
    sie moim dzieckiem? Poza tym kto za nia zapłaci? Sory mam niemile
    doswiadczenia z opowiesci znajomych. Urlop? Bardzo smieszne - urlop to wole
    wziac w wakacje i z rodzina gdzies wyjechac.