  • 11. Data: 2007-10-03 12:30:50
    Temat: Re: wezwanie do sądu a zły adres
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Włodzimierz napisał:
    [..]
    > dnia wsunął awizo do drzwi. Co robić w tej sytuacji, czy za takie
    > nieodebranie pisma coś mi grozi?

    Ponieważ żyjemy w państwie policyjnym - które uważa, że niewoln...
    upss.. obywatel ma być tam gdzie jego instytucja akurat ma ochotę wysłać
    list - to taki list uznany zostanie za doręczony.

    A Ty się nie stawisz - zwykle z bardzo lub jeszcze bardziej przykrymi
    skutkami dla Ciebie. :(

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 12. Data: 2007-10-03 13:58:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 3 Oct 2007, Maciej Bebenek wrote:

    > Może u Ciebie działa inna poczta, ale u mnie tylko raz na kilkadziesiąt prób
    > udało sie odesłać list polecony z adnotacją "Adresat nieznany".
    > W pozostałych przypadkach PPzT uznała, że jej to po prostu nie obchodzi.
    > Zostawia awizo i odsyła jako niepodjęty.

    Rozumiem że jest problem dowodowy.
    Ale zakładając że jakieś dowody na to, listonosz *był* poinformowany że
    "adresat tu nie mieszka" by istniały, to czy dla poczty istnieją jakieś
    konsekwencje?
    W końcu jest to (tak jak np. bank) placówka "zaufania publicznego".

    pzdr, Gotfryd