  • 1. Data: 2006-07-02 18:02:47
    Temat: wezwanie do sądu
    Od: " ryszard" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chodzi o sprawę spadkową, nie zależy mi i nie chcę brać w niej udziału. Na
    wezwaniu mam napisane "stawiennictwo osobiste obowiązkowe po rygorem
    pominięcia", mogę po prostu olać, jakie będą konsekwencje? potrzebne jakieś
    zwolnienie lekarskie?
    Proszę o szybką odpowiedź

  • 2. Data: 2006-07-02 18:37:51
    Temat: Re: wezwanie do sądu
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    ryszard wrote:
> [...]
    > wezwaniu mam napisane "stawiennictwo osobiste obowiązkowe po rygorem
    > pominięcia", mogę po prostu olać, jakie będą konsekwencje? potrzebne jakieś

    Staw się i powiedz, że ci nie zależy i nie chcesz w tym brać udziału.

  • 3. Data: 2006-07-02 21:25:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sun, 02 Jul 2006 13:37:51 -0500, witek napisał(a):

    > Staw się i powiedz, że ci nie zależy i nie chcesz w tym brać udziału.

    a mozna pismo wysłać ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 4. Data: 2006-07-02 22:00:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    witek napisał(a):

    > Staw się i powiedz, że ci nie zależy i nie chcesz w tym brać udziału.

    Twoja rada to tragedia.
    Po prostu niech nie idzie i już.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2006-07-02 22:12:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > a mozna pismo wysłać ?

    Po co marnować pieniądze na pocztę ?

  • 6. Data: 2006-07-03 09:44:09
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A po co marnowac czas innych uczestników i sądu???
    JaC

  • 7. Data: 2006-07-03 12:41:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    666 napisał(a):
    > A po co marnowac czas innych uczestników i sądu???

    w jaki sposób?

    KG

  • 8. Data: 2006-07-03 13:17:26
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    W taki, że sąd wobec nieobecności uczestnika odroczy rozprawę o kolejne półtora roku.
    JaC

  • 9. Data: 2006-07-03 13:17:51
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    666 napisał(a):
    > W taki, że sąd wobec nieobecności uczestnika odroczy rozprawę o kolejne półtora
    roku.

    prawidłowo zawiadomionego?
    musiałby nikt nie przyjść
    zresztą wtedy i tak zawieszenie byłoby bardziej prawdopodobne

    KG

  • 10. Data: 2006-07-03 15:06:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    666 napisał(a):
    > W taki, że sąd wobec nieobecności uczestnika odroczy rozprawę o kolejne półtora
    roku.
    > JaC

    Przecież sąd mu wskazał pod jakim rygorem go wzywa, czyli co zrobi jak
    nie przyjdzie.
    "stawiennictwo osobiste obowiązkowe po rygorem pominięcia" - czyli go
    zignoruje, jak nie przyjdzie.

    --

    http://johnson.cba.pl/